keskiviikko 30. toukokuuta 2012

9.4

Aamul oli nii tylsää ku voi vaa ikin kuvitella. En törmänny yhteenkää tuttuu. No mut sit vähä enne ruokailua päivä piristy, kun minyong(poikatyttö jonka oikee nimi o yerin) toi mulle randomisti suklaalevyn <3 Ihana, olin nii onnellinen <3 Liikassa pelasin chinun ja homerchuun(dongun) nin kanssa sulkapalloa. Dongun lupas ens kerralla pelaa enemmä ku nyt ei kerinny, ku loppu aika keske. tehtii vie pinky swear. :D vai mikä ikin se nimi onkaa.
vähä ku tämmönen mut sit peukalotki yhtee
(http://1000awesomethings.files.wordpress.com/2011/12/pinky-swear.jpg)
syömässä kävin chuhyonin kanssa pitkästä aikaa. sit välkäl mentii vaa hannan ja taahen kanssa kahtoo jalkapalloa, ku pojat pelas. KOulun loputtua kävelin hetken aikaa korvispojan kanssa (jonka nimestä mull ei oo viekää hajuakaa) kanssa vähä matkaa. Ja juteltiin mukavia. 
Illalla sit taekwandoon. Venailin ton lopussa et tää taikwando tytön isoveli hyonsok saapuis paikalle ku oli luvannu, ku se oli sanonu et vaihetaa kuvia ku halus kuvan musta, mut ku herraa ei kuulunu ni lähin sit vaa menee. 

10.4 (tiistai) 
Törmäsin bussissa minyongiin. Mukavaa, en oo enne sattunu sen kanssa samaa bussii. sit käppäiltii kouluu käsikynkkää. välkällä sit kakaotalkkasin Konille ( sille joka oli meijän koulussa vuonna nakki ja muusi tiettäkyl mun suomikaverit kenestä puhun. :D ) koska se oli laittanu mulle jotai viestiä. Ruokavälkällä törmäsin kinginamaan (jonka nimi on wansok tai joku tommone) se oli vaihtamas paitaa siinä. Käytii henkevä keskustelu siinä. Oli mukavaa kyll jutella sille pitkästä aikaa kunnolla. ku se on kolmone ja aina pelaamassa jalkapalloo välkällä ni kauhee vaikee saada tilaisuutta jutella sille. 
Homerchu (dongun) oli värjänny tukkansa mustaksi. Sopi sille yllättävän hyvi (mä tiedän et teitä kiinnostaa xD ) aah, en vaa kestä rakastan mu luokkaa <3<3 

11.4 (keskiviikko)
Ei ollu koulua jonku vaalitsydeemin takia. Menin sit myondongille miittaamaan elinaa ja ruusua. Käytii sit yhes Myondonglilla syömässä ja shopittelemassa. ostin 2 takkia, housut ja puseron. Ruusun huumori on kyll parasta xDD Ei ainakaa tuu tylsää sen seurassa. Illalla sit viimein jaksoin vaivautua pakkaamaan kamaa luokkaretkeä varten. Koska ihmiset, kyllä minulla on huomenna luokkaretki. :D

12.4 (torstai)
Vihdosta viimein tämäki odotettu päivä koitti <3  Olin ihan kikseissä aamulla. Kiharsin hiukset ja laitoin vie viimeset kamat kasaan, ja hilppasin kioskille ostamaan evästä vielä. Siellä sit törmäsin meijä luoka CheSok:iin   (jätkä) se asuu iha mun vieressä. Koululle asti ku pääsin ni oli siinä hienoa kahtella ku ihmiset oli pukeutunu omiin vaatteisiinsa, eikä näyttänykkää kaikki samalaisilta. Sit löysin luokkalaiset ja oikeein bussinki, hyvä minä. Mut oli laitettu istumaan eteen, koska kukaa ei ollu vaivautunu mainitsemaan mulle, et niitä paikkoja pitää/voi varata, ni en ollu tehny sitä, ni mut oli törkätty iha eteen. NO ei se mitään, ku mun toiselle puolelle tuli istuu homerchu( DongUn) Chinu, JiHun ja meijä luoka komistus, jonka nimestä mull ei oo viekää mitää hajuu. ^^"" No bussi matka suju rattoisasti läpsyä pelatessa ja Chinun kanssa jutellessa. Lahjotin mun puhelimen Jihunille ja jätkä sit innoissaa loppumatkaa pelas sillä. (ku sill ei itellä oo smart phonee <- mikä lie suomeks) Sitku päästiin perille ni ohjelma alko samantien. Alotettii päivä tekemällä yli hyvää pitsaa. Se ohjaaja oli tyylikäs ku se viskeli sitä pizzaansa ilmassa. (AI NIIN mentii siis luokkaretkelle jonnekki maalle tekee juustoo..... Kyllä kuulitte oikein JUUSTOA... kuulosti tosi jännältä ku kuulin ekan kerra tosta) Sit ton jälkee mentii talon taakse jos oli pikkurakennukses joku jännä laite joka teki jotai korealaista herkkua joka maistu ja näytti iha popkornille. xD Juttelin siin samal sitte Hyongkwangille ja se esitteli mulle sen pari kaveria jotka oli siina. Lasipoika ja Noreguy<- kosk o kuulemma äly hyvä laulaa. MIKI HALUUN KUULLA!! . (kosk en muista kummankaa nimee) Sit tän jälkee mentii tekee sitä juustoa. Sitä juustoa sit kastettii vedes ja venytettii joka suutaa, et siit tuli sellane ohut levy ja kaikkee. No sit ton jälkee vaa nukuttii. Ku olin nukkunu tarpeeks liityin meijä luoka jätkien keskustelupiiriin ku niillä näytti olevan paljo hauskempaa. Sit vie lopuksi koristeltii viukat. Hyongkwang lahjotti mulle oman viuhkansa. :D
Tän jälkee oli sit taas syöntiä ja sit porukka meni pihalle laskee mäkee sellasella rulla pulkalla. Laskin itekki kerra, mut totesin et ei se kyll pulkkamäkee voita. Tosin korealaiset oli iha kikseissa koko hommasta. Chinu tuli tos vaihees juttelee mulle ja käytii sit vauhilla kaupassa ostaa xylitolia ja jätskiä. :D
Tämän kaiken jälkeen matkamme jatku kohti yöpymispaikkaamme.
meijä luoka henkisestikasvanu, ja komee poika

mä ja mun kaverit <33

vihkia. Toi oranssi violetti viuhka on hyonkwanin ka mä sain sen( ja se  joka pitää sitä o hyongwang) 

tehtii juustoo

meijä pitsa <3<3<3<3<3
 Kun astuin bussin ovesta pihalle ni siinä oli  nuori yliopistoikänen opettaja, Sen ilme oli jotain kaunista xDD säihkähti ku ei ollu olettanu et ulkomaalainen tulee bussista pihalle. Sit mentii johonki isoo salii jossä meigtä höykytti joku mies opettaja ja sit seisotettii ja istutelttii ja kaikkee muuta ihmeellistä. Oli vähä sellani fiilis et oonko tullu takas eskariin... -.- Joka ikisen laukut tutkittii (myös mun..) ja sieltä sit kerättii kaikki alkoholit ja tupakat joita porukka oli salakuljettanu mukana. Ton jälkee saati mennä huoneesee purkaa kamat. (nukuin Chuhyonin, ja kumppaneiden kanssa) Sit mentii ISoo salii kahtomaan jotai tylsää avaruus tsydeemiä, ja korealaiset oli joka kohassa yhteen ääneen et WOOOOOOOOW (söpööxD mut mä en tajunnu kyl mikä siin oli niin ihmeellistä ) Makoilin sit siin lattialla sillee et mun mahan päällä oli Chuhyonin pää, ja mun pää sonhwan jalkojen päällä. Naurettii iha sikana. Changhumki oli siinä. Sit ton jälkee johonki pikkuhuoneesee kahtoo videoo mustasta aukosta. Sit vie sellaseen planetaariumin näköseen huoneeseen jossa kahteltii tähtiä. (tosin mull oli parempaa tekemistä, mä ja joku random jätkä joltaki luokalta kiusattii changhumia (meijä luoka nörttipoika) tökkimällä sitä aina ku se katto muualle xD oli hauskaa) siel puhu sellane korvis opettaja joka oli sata varmana 23v (mies jos ette tajunu xD )  tai jotai siihe suuntaa ja se oli vaa nii täydelline. Se esitti nii kovista meille xD

perjantai

opettajiin tutustumis päivä ainaki mulle. Must oli hauskaa ku aina ku kävelin ohi ni nää yliopuisto ikäset "opettajat" tuijotti iha sikana. Sanoin meijä korvisopette et se on komee, ni se meni iha sekasi xD Sit se halus munkanssa kuvaa, mikä tietty sopi mulle vallan mainiosti. (tosin mun kameran takana oli sonhwa joka oli SURKEE ottaa kuvia.. -.- ... Sit jossai vaihees tää korvis ope tuli tarkistaa meijä huoneen kunnon, ni sit se siin samal sano mulle et näytäs illasen mukin teit (koska aikasemmi meillä oli ollu valintana sai joko mennä sellaselle ampuja höskälle jossa ammutaa toisia värikuulilla tai sit jos ei halunnu sotkee vaatteitansa ni sai mennä koristelee mukia. JA koska olin ollu fiksu ja laittanu paljon valkosta päälle päätin liittyä mukin tekejin seuraan) No sit mä naytin sille mun tyylikästä mukia. Sit se lopun päivää aina ku näki mut heilutti mulle ja tuli tilaisuuden tulle juttelee. Käppäiltii myös Chinun kanssa pihalla ja mä opetin sille suomee. Ruokailun jälkee tuli mulle toinen opettaja jätkä juttelemaan sen söpöllä englannilla. Ja sit se oli lopun päivää aina ku se näki mut et SUVIIIIII jutellaa!! Sit ku olin lähös ni seki halus munkaa kuvaan. JA sit se sano mulle et: SUVI SUVI SUVI I really really really like you! kkkkkk sit sen vieres oleva nais ope (joka myon oli ylioopistolainen) ni löi sitä ja sano et ei oppilaalle saa sanoo noin sit vaa naurettii xD Sit tää korvis ope saatto mut vielä käsi kädessä bussille.
jepulis tämmöstä tänää. :DD Sit bussissa himaa päi ni pelasin jätkien kanssa läpsyä..... NE LYÖ LUJAA:... Mun käsi oli iha mustelmilla ton jälkee. (tosin koska ne on korealaisia ne kysyy eka et saaks ne lyödä kovaa) Sit vaa ku päästii perille ni rättiväsyneenä bussilla himaa, ja himassa nokosille.
mun korvisope ja mä. se on paremma näkönen livenä, koska täs se näyttää oudolta kiitos sonwhan joka ei osaa ottaa kuvia.. -.- 

lauantai
enkä saanu nukkua.... Vaan mut raahattii A-hyonin koululle kahtoo niitte jalis turnausta. Tutustuin siel sit A-hyonin kavereihin. Ja tuli hiukkasen kommenttia ulkonäöstä ja tuijotusta. Ton jälkee takas himaa nukkumaan. heräsin seuraavan kerra joskus 3 aikaan. sit vaa datausta... ei jaksanu mennä mihinkää ku väsytti nii paljo luokkaretke jäljiltä. MUT 6 aikaa mut sitte raahattii seoulii jonnekki appan kaverin papan synttärijuhliin. Siel oli yli tylsää... MUT NII JÄRKYTTÄVÄN HYVÄÄ RUOKAA  et kyll sie jonku aikaa viihty. (istuin ja vedin ruokaa nii paljo ku kerkesin ku kerra ilmaseks sai xD ) Ku lähettii sieltä ni saatii joltai random ahjussieltta A-hyonin kanssa 10.000 wonia eli yhteensä 20.000 (jee raha on kivaa!!! ) pääsin vie käymää pankki automaatillaki tän jälkee!! SAAN VIHDOINKI RAHAA PIHALLE!!! elämä kukoistaa..

sunnuntai

 Aamulla aikasi ylös ja kirkkoon. Meijä kirkko poika joka ainaa teksaa mulle nii paljo et välil menee hermo, ni oli illalla sanonu mulle et se aikoo esittää mulle kirkos ettei se tunne mua, koska ettei joku luulis et me olla yhes.... Olin vähä et... T_T???woot??? mitä se höpisee.  Eiks tääl vai saa olla läheinen kaveri vai, mitä se höpöttää... ? No sit se kirkos ingnooras mut aika tyylillä. No hengasin sit Hankyuun ja Minkyuun kanssa (veljeksiä) Tän jälkee matkani jatku metroon. Miittasin elinan sit myondongilla, käytiin syömäs....hampurilaisia... ^^""" ... kävin ostaa shortsit sit. Ton jälkee lähettii jonnekki mihin lie päi soulia kahtoo sakura kukka festifaaleja ja miitattii elinan korea kaveriki siellä. OLI KUUUMA!!!!!! ja korealaisilla oli pitkiä housuja ja paitoja päällä.... Käytii sit hellokitty kahvilassa. i(oli kallista ja söpöö) sit otettii vie stickersphotoja.
mä elina ja sen kaveri kirsikankukka festareilla <3


jees tällasta tällä kertaa. Kirjottelen taas lisää jahka jaksan. xD Kuten huomaatte mun elämä on aika kiireistä täällä, joten ne harvinaiset hetket jollon olen vähän aikaa koneella en yleensä jaksais päivittää tätä, koska tää on työlästä ^^"" anteeks oon laiska ihminen pitäs parantaa tapani xD 
näkemisiin <3




5 kommenttia:

  1. woo jaksoin lukea kaiken, tosin olis ollu helpompi lukea jos ois kielioppi ollu vähä parempaa :D
    sorge chuto. muttajoo tuo mulle sielt koreasta Lee Hong Ki, Lee Jun Ki, Jang Geun Suk ja BIG BANGin jäsenet kiitos :P

    VastaaPoista
  2. Terppa laiskamato!

    Hei jos päivitys on työlästä nii tee postaus missä vaan kerrot kohokohtia (ja kuvia!!) niin saisit kirittyä vähän kiinni.

    Meil loppuu koulu kohta. Jotenkin utopistinen olo kun ei tartte lukea kokeisiin tahi stressata esseistä yms. Ja opin tekemään voikukkaseppeleitä.

    Pitäs lähettää sulle sähköpostia et olisit ajan tasalla mitä tapahtuu täällä... Ja se paketti!! tulen teijän telkkarista ens yönä jossei se kohta lähde matkaan!!!

    Mutta kirjoitteles. The Might Mafioso kiittää ja vaatii synttärilahjaansa

    VastaaPoista
  3. Suomessa on ollut TYLSÄÄ!

    VastaaPoista
  4. hei suvi! vauhtia nyt siihen kirjoittamiseen! Kai olet vielä hengissä kun ei ole kuulunut sinusta mitään? Kirjoitteleppas nyt vähän ahkerammin tänne ettei tarvi aivan huolestuA! miten on mennyt? joko olet löytänyt sieltä poikaystävän? :D haluaisin nähdä minkä näköinen se ystäväsi kevin on:)

    VastaaPoista
  5. Hei heei! Oon lukenut sun blogia jonkun aikaa ja vasta nyt tajusin, että sähän oot se tyttö sieltä traconista!!XD Et varmaan kyllä muista... Mutta me oltiin samassa Takahashin fanivalokuvassa ja mulla oli Babyn vaaleensininen mekko. Kylläpäs maailma on pieni. Mutta tosi hienoa, että sä pääsit sinne Koreaan :D Mulla on maaliskuussa lähtö Japaniin. Hyvää vaihtovuotta vaan jatkossakin tykkään sun blogista~~

    VastaaPoista