maanantai 10. syyskuuta 2012

Blogin elvytystä

Heipodei- ^^"

kuinkakohan kauan siitä on ku oon viimeks kirjotellu? 4kk?? JÄRKYTTÄVÄÄ.... O_O!!
Mutta, nytten olisi tarkoitus elvitellä tämä kuoleva blogini. Tässä 4kk on kyllä kerinny tapahtua kaiken näköstä, kokosta, kuulosta ja makusta juttua. :DD Päätin et muutan vähä tätä mun selitys tyyliä täällä.
Elikkä siis tästä hetkestälähtien olisi tarkotus kertoa mun vaihtovuodesta enemmän pääpiirteitä, ei tällee päiväkerrallaan jota viimeks harrastin, koska totesin et mulla menee ikä ja terveys siinä. Tämä meinaa siis sitä, että kerron tyylillä koulusta kohokohtia tai vaikkapa siitä että mitäö näkee kun lähtee shoppailemaan, ja mitä sieltä shoppailemasta tarttui mukaan. :)) Eli paaaljon valokuvia on luvassa, koska kuvathan kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, vai mites se meni. (Eli tämä tyttö alkaa raahaan kameraa joka paikkaan mukaan.) <- ja minä en ole tosiaa ihminen joka jaksaaa raahata ylimääräsiä tavaroita mukana.

tässä ois vielä lyhyesti mitä oon hommaillu tässä viime kuukausien aikana.

Käytiin Julian kanssa caribbean bay:ssä. Oli aivan JÄRKYTTÄVÄN huikee mesta!!!!! Jos tuutte ikin käymää koreas ni, sinne siis!! Ette takuulla tuu pettyy. Ja suosittelen sinne menemistä taifuunin aikaan. xD (lintsattiin koulusta jullen kanssa ja raahauduttiin caribbean bayhin vaikka sille päivälle oli luvattu taifuuni. aamulla oli ihan järkyttävä sade ja tuuli, mutku saavuttii perille ja vaihettii uikkarit ni sade loppuku seinään ja aurinkoki jopa pilkisteli sieltä (plus onnistuin jotenki mystisesti palamaan) SEKÄ taifuunin aikaan siellä ei ole ihmisiä. Oisko ollu sägäl 70 ihmistä meijä lisäks. mikä tarkotti sitä, että joka laitteseen tarvi jonottaa noin 5min, ja sen ansiosta päästii ravaa koko mesta läpi. :D siel o kyll JÄÄTÄVÄN hurjia laitteita jos multa kysytään.huh huh. (plus hienoja miehiä uimahousuissa xDDD )

Kesäloma oli ehk tylsin aika ikin koreassa. Ainut asia mitä tein oli, et menin pohangiin yfun kautta. (myös elinaseni tuli sinne <3 ) tutustuttii siellä kiinalaisiin vaihtareihi jotka oli vaa pikasee käymää koreas.  Ja MR. Lee oli meijä kans... (yfun pääpahis..... o.o ) se ei oikein tykänny ku hengasin koko 3 päivää jätkien kans.o.o... MUUUT minkäs mä sille voin, et tuun paremmin toimee niiten kans? o.o...

Koulussa ei oo tapahtunu mitää erikoista. En ainnakaan näin äkilliseltään muista mitään erityistä.

Jeeps tällästa tälläkertaa. Käyn valokuvaamassa teille vaik myondongii tai jotai shoppailumestaa ja otan kuvia vaik jostai vaatteista mitä oon hommanu. Ja jos teillä on jotai mistä haluisitte et kertoisin tai ottasin kuvaa, ni laittakaahan ihmeessä viestiä :)


7 kommenttia:

  1. Käy Hongdaessa napsimassa kuvia ja videoita ? Mä niin haluisin Hongdaehen ~~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ku kerra noi kauniisti pyysit no voisinhan ma mennäkki :D mulla saattaa olla lauantaina luvassa hongdaelle menoa jos sää sallii :))

      Poista
  2. ja teijän koulusta! :) tai no yleisesti vähä kaikest ja kaikkialt kuvii :D

    VastaaPoista
  3. Jes kiva että jaksoit tulla päivittää :D odottelen (mitä vaan) kuvia innolla! Sun kavereista (ei en oo stalkkeri xD) ois kiva saada kuvii... ja ruuasta!

    Mietin täs, et ootteko te kaikki vaihtarit suht samalla alueella (eikä tyylii et joku yks on jossai Pusanissa ja muut Seoulissa)? Ku oon ite tulos sinne vaihtoo ensvuon YFUn kautta (jeejee!) ja ois kiva tietää mite siel on näi aikasemmin sijoittauduttu, että osais jotenkin varautua eikä sopia liikoja muiden vaihtareiden kanssa ennen kun saa perhetiedot xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, muistan ton odotuksen ja jännityksen kyllä liian hyvin :DDDD Eli siis meitä vaihtareita sijotetaan seoulin, gyonggi-don alueelle (tai mite se sit ikinä kirjotetaanki XD) sekä pohangiin. :DD
      Ja hauskaa perhetietojen odotteluja, mä sain omani ehk just viikkoo ennen tänne lähtoo jos oikein muistan. (vai oliko se 2vk o.o?? )

      Poista
  4. No tätä onkin jo odotettu... :D Odotas vaan kun Inoko ehtii katsomaan, tulee semmoiset kommentit varmaan että oksat pois! Tulee teikäläiselle huutia. Ei käy kateeksi :D Onneksi sentään olet meitä pitänyt ajan tasalla skypen kautta.
    Uusi bloginpitotapa kuulostaa ihan fiksulta, jaksatkin varmaan paremmin kertoilla mitä siellä on tapahtunut xD Toivottavasti...
    Ja näin ihan by the way, kokoonnutaan tän perjantaina (14. päivä) juhlimaan mun synttäreitä meille porukalla, niin jos haluat, voidaan skypettää jonkun aikaa. Minä ja Inoko tosin lähetään niille kuuden bussilla, niin ei kauhean kauan ehdi. Laita vaikka viestiä mule facessa ja kerro kuinka haluat tehä tän :D

    VastaaPoista
  5. Juuh rupea vaan päivittelemään nopeemmin! Hahahaaa mä nauran, 11 päivää jo menny ja teikästä ei kuulu.(huomaa tappavan sarkasminen sävy) Syön nenäsi. Ja sinne deviin ja pikkasen nopeeesti! MUR. Vai tulenko minä hakemaan? Häh? (ah vaimoni luet minua kuin avointa kirjaa~)

    Niin että ikävä on ja saisit antaa itsestäsi kuulua jotain! Edes jotain! Jotain! Kyllä me tiedetään ettet äijien kuolaamiseltasi ehdi mutta älä meitä unohda. Ethän?

    Voimia uuden päivityksen tekoon ja sen on parempi tulla PIAN. The might mafioso kiittää, kuittaa ja järsii nenääsi

    VastaaPoista