tiistai 1. toukokuuta 2012

kamera ja muuta mukavaa

26.03
Se on aina vaikeeta aamulla jaksaa herätä aikaste, mut kouluu on silti aina yhtä ihana lähteä <3 Näin 다혜ta valkalla, ja lahjotin sille dumlen :D Se rakastu sit niihi, ja oliki sitte lupunpäivää kinuamassa multa dumbelja xD Liikunta tunnille pelasin 효제n kanssa sulkapalloa ja naurettiin iha sikana, ihana hemmo :D (sen lempini on puppy koska se osaa teha maailman sulosimman koiranpentu ilmeen) Kotona chillailin ja mutustin suomi karkkia <3 Sit vaa illalla taekwandoon. Ai nii joo ja koulumatkalla oli söpöö ku olin kävelemäs Kevinin kanssa samaa matkaa, niin mun puhelin soi ja siel oli 형광  ja sit se oli vaa sillee, et suvi kato oikeelles, ja sit ku katoin ni nain sen siella tien toisella puolen vilkuttamassa mulle. :DD <- oli menossa part time jobbiin <- mika toi o suomeks??

27.03
super väsymys päivä iski. Oli kauhee työn ja tuskan takana pysyä hereillä koulussa, mut seki vähä feilas ja taisin nukkua puolet tunneista.... hups ^^" Liikassa pelasin korista ja sulkkista. Mut sit ku koriksessa alko olla liikaa porukkaa niin vaihoin takas sulkkikseen. Pelasin sit seka 형과nin kanssa ja sit 유빈in ja 병찬ninki kanssa. Ens kerralla sovittiii et pelataa vie enemmä koska nyt ei keritty pelaa paljo병찬nin kanssa.  Ruokavälkällä hillustin 한나n (hanna) ja 다혜n kanssa.   Ruokavälkällä mulle tuli muutenki kauhee määrä heppuja höpöttämään siitä tv show:sta jonka aijon tehä. Kevin oli ollu kiva -.- ja ilmottanu kaikille et aijon tehä sellasen. Sit ne oli vaa sillee et musta tulee indogwonin koulun uus stara. Mun klubilainen songhyonki ilmotti et joo mun pitää tulla sit sen luokkaan juttelee sille ja sanoo kameralle et se on mun paras kamu. xDD Illalla ku menin taekwandoon ni sinne oli tullu yks yliopistolainen jätkäki (20v korean ikä eli mua vuode vanhempi). Nice!! mä tykkään. En oo enää ainut joka on noita muita päätä pitempi. hehee.

28.03
Aamulla koulussa jutskailin 형광ille ja sen vierustoverille pikachu pojalle (덩운 sen nimi o pikachu poika koska sill o pikachu homersimpson sen liikuntapuserossa) Chinuki kyseli multa et kuulunko kirkkoon yms, ja oli iha innoissaan ku sanoin et kuulun xD Pokia tais väsyttää tänää koska puolet niistä pääs luokantaakse seisomaan ku oli nukkunu tunnilla (se on vaan mun yksityin oikeus nukkua xD) Onko mitää sulosempaa ku luokantakana seusovia unisia korealaispoikia??? aaaww <3 kkk
Sain myös yhellä välkällä 형광lta tikkarin :D hehee. Koulun jälkee Kevinin kanssa korea hagwonii. Ton jälkee mentii käymää sen pcchiebang (joku tommone tiekonone huone) issä ni siin silmäräykses ku astuin sisää ni kauhee lauma poikia on mun ympärillä kyselemäs et kuka oon yms. Kotona sitte tuli nää kamerahyypiöt sit käymää.... :"( juteltii kaikkee. No vaikutti se kuvaaja mies iha mukavalta.

29.03
Jeees sain nukkua pitkää ku ei tarvinu mennä kouluu ku kavereilla oli koulussa koe. KEvininltä tuli mulle viestiä et mentäskö kaymää anyangissa, ku se hajotti puhelimensa ni vietäs se korjattavaks. No sanoin sille et  toki jos ei kameramies haittaa (koska tänää oli mun iha eka päivä kuvattavana) no sitte mentii. Oli vähä outoo aluks ku kamera oli koko aja siinä nenässä kiinni yms. kävin myös kirjakaupassa, jollon kaikki ihmiset päätti soittaa mulla samaa aikaa. Eka taahee joka kysy et nähäänkö tänää, ja sit yfu et tuunko jejulle ja sit kirkko oppa joka kyseli et pääsenko viikonloppuna johonki yliopisto ulkomaalais juttu tapahtumaan. Ku tultii takas indogwonille ni miittasen taaheen ja käytiin syömäs hampparii (kamera mies makso hohoo) ja sit leikittii vähä aikaa pihalla. :D Illalla menin taekwandoo. Oli vähä hyväkö sinne ilmesty jonku taekwando laisen isoveli, ja se oli sit kännykän kanssa siinä mulle et: saanko sun kakaotalk idn???? xD <- mun ikäne. Olin et öööö juuuu. kkk Siitäkö ne pikkuset sit innostu kauhee älämölö oli te seurustellaanko me ja mennäänkö me naimisiin ja yms... Olin et,, juu ei olla menossa, iha eka kerta ku ees nään koko ihmistä et joo ei kyll xDDD

30.03 perjantai
Tänää kameramies tuli koko päiväksi kouluun. Aamulla oli kiva herää ku kamera pörräs koko aja siin vieressä :"(( Sit ku menin kouluu ni kauhee show alko. Mun viersustoveri chu-hyon hylkäs mut ku se ei tykänny kamerasta, ja muutki tytöt oli vähä sillee, mut pojat sitte tykkäs sitäki enemmä. Iha randomit jätkät tuli mulle juttelee ja sanoo et ollaa parhaita kavereita, ja käytävilllä kuulu et I love you miljoona kertaa xD OIkeesti koko päivä oli yhtä hyllynmyllyä, ja en tiennykkää et mull o nii paljo kavereita.  Koulujälkee olin sopinu et miittaan Kevinin (kamera mies ei tullu mukaa hohoo) ja mentii sit käymää siel picchiepangis tai mikä lie olikaan nimi, ja sit sielta sain paaaljon kavereita taas. :)

31.03
Nukuin pitkää ja hartaasti, ku kaikki muut oli pois himast. No sitku A-hyon tuli himaa ni hetken töllötettiin tvt:tä, ja sit kamera mies ja songhun tuli ja mentii pelaa jalkapalloa songhunin kavereiden kanssa, ku ne halus nähä mut. Songhun sano et siel o ehk 6 sen kaveria, ja sit ku menin sinne ni siel oliki 16... OLin sillee jees tästä tulee kivaa... 17 jätkää ja minä. xD Ne sit teki joukkueet ja kysy mult et kumpaa haluun ja menin sit songhunin joukkueeseen. NO pelasin kai iha jees???? ehkä?? Olin alussa hyökkäämässä mut vaihoin sit pakiksi koska tykkään enemmä. Ja olin HYVÄ pakki, koska mun erikois alaani on ottaa pallo pois vastustajalta xD Meinasin yhes vaihees vetää nätisti flipat sinne kentälle, mut songhunin kaveri nappas mut kiinni sillee tyylikkäästi <3 xDD NIIN COOLIA! ton jälkee pelattii sellasta pomppu pallo peliä et pokasu ja pallo saa kerran osua maahan ja jos se osuu sun kohalla 2 kertaa ni putoo pelistä. Ja hävijiä pommitettiin sit pallólla. . Sitte mentii vie porukalla syömää pitsää. Niitä pitsoja oli sikana ja ne kaikki hävin alle 15 min... huh huh..

01.04
Aprillipäivä oli ja meni enkä ees tajunnu et se oli.. :"( Aamulla siis kirkkoon. Mulla oli omaa kivaa bomchinin kanssa. :D Ryöstin myös minkyuu oppan lippiksen ja jne. :D Ton jälkee sit kirkon alapuolella olevaan picchie bangiin ja pelasin poikien kans starcraftia vai mikä olikaan, ainut vaa etten osannu ja bomchin joutu opettamaa mua siinä mua koko aja.. ^^" Sit lähettii Kevinin kanssa. Meillä oli koton grillijuhlat katolla kevinin ja sen porukoiden kanssa. Syötii kanaa ja kaikkee hyvää lihaa. NOMS!!! Sit ton jälkee lähettii A-hyonin kanssa Kpop stariin sen kameramiehen kanssa. (oon jo hyvin tottunu et se seuraa joka paikkaan) Raahattii sinne vaa paljon mutustettavaa. mm MANSIKOITA!! Oli oikeesti loppujen lopuksi aika tylsä mesta... -.- oltii nii kaukanaki ettei ees nähty mitää. et joo mull oli paljo hauskempaa mun puhelimen kanssa. :D

jeeps tähän asti tällä kertaa, nyt pitää mennä tästä kohta Taekwandoon. :D Saatte tästä päivityksiä nyt pitkin viikkoa koska haluun saada tän ajan tasalle, ku tossa yhes vaihees vähä lepsu ^^" Ja koska oon saanu niin monta kommenttia fontista, ni vaihan sen jahka tässä on joku sopiva väli istua vähä pitempää koneella. Kuviaki saatte sit jossai välis. TEen vaikka eriksee sellasen jonku kuvapostauksen tai jotai. ^^

Heipskukkuu <3

8 kommenttia:

  1. Heipsan ! Kiva oli taas lukea sun kuulumisia :D pari kysymystä heräs tässä, eli meneekö iät koreassa jotenki erilailla ? :O Vai miks laitoit ettäkoren ikä 20 wee... :D
    ja mikä sua kuvaa, korealainen kanava, Yfun juttuja vai mikä ? :) ja jos se tulee tyyliin telkkariin niin näkeekö sen netistä jostain ? :)
    Ja mun oli ennen helpompi lukea sun kirjotuksia kun kirjotit korealaisetkin nimet ns suomeksi... nyt en yhtään tiedä kenestä oikeen puhut :)
    Pidä hauskaa siellä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo korean iät menee erilailla, eli tyylillä ku synnytäessä ollaan jo 1 vuotiaita, ja ainaku vuosi vaihtuu niin kaikki tavallaa täyttää samaa aikaa sen vuoden. eli tyylil vaik oon ite vie 17 ja täytän kuitenki 18 täällä ni mun korea ikä on jo 19 ^^
      Ja se kuva juttu siis oli joo sellane et yfun kautta se tuli ja tällee. en tiä löytyykö netistä, en oo ite ettiny (ENKÄ HALUAKKKAAN olin niin kauhee siinä etten haluu et kukaan kahtoo sitä xDD ) Kirjotan korealaiset nimet koreaksi ku ne on nii vaikee alkaa vääntää meijän kirjaimilla ^^" Mut no joo voisin kai vaihtaa takas siihe tsydeemiin.

      ja kiitos pidän hauskaa. ^^

      Poista
  2. Uusi lukija ilmoittauttuu! Joo, eli pidän sun blogistas tahdoisin itse sinne >:) Mut joo jotain mitä YFU:n sivuilta en löytänyt oli nää säännöt. (korean ja suomen) Et jos olisit kiltti voisit laittaa niitä seuraavaan postaukseen (jos ehdit) tai is tvastata tänne:) Ja miten kieli sujuu~? Toivottavasti hyvin <3 Ja jos on jotain muuta infoa olisi kiva jos kertoisit:)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti ei kameramiehen hääriminen ole ihan kauheasti häirinnyt nyt kun teikäläisestä on kehkeytynyt tuommoinen "julkkis"!
    Olisi ehkä ihan kiva jos kirjoittaisit nuo nimet ihan perinteisillä kirjaimilla. Olisi huomattavasti lukijaystävällisempää, nyt kun ei yhtään tiedä kenestä on kyse milloinkin.
    Ja kannattaa varautua pelaamaan uudestaankin Starcraftia (kyllä, muistit oikein), koska se on Etelä-Korean "kansallisurheilulaji". Sitä pelataan siellä ihan himona, ja muistaakseni pitävät hallussaan sen maailmanmestaruuttakin.
    Ei muuta kuin hyvät jatkot sinne~!

    VastaaPoista
  4. Tosi mielenkiintosta luettavaa!^^ Mua kiinnostais tosi paljon tietää mite hyvin puhut koreaa ku näytätä tulevan tosi hyvin toimeen kaikkien kanssa. Ittekki oon muuttamassa sinne Aasian mantereelle kohta puolin ja pakko myöntää etten puhu kieltä todellakaan sujuvasti että kyllä hermostuttaa ja pahasti :------D

    VastaaPoista
  5. Terppa mussukka! Ikävä on!

    Terkkuja Saksasta, ruoka oli hyvää ja luonto nättiä. Arvaa vaan oliko sulle hankala keksiä tuliaista ku suklaa olis menny pilalle ja saat vaatteita koreasta ja muutenkin...

    Ja joo, mäkin kannatan tuota nimien kääntöä koska mulla näkyy suttuisa laatikoita vain... Plus saisit pitää jonkinmoista viikottaista päivitysrutiinia, menee hankalaksi muuten. Eiks sunnuntaina ole vapaata? Jos vaikka otat itteäs niskasta kiinni ja varaat edes tunnin yhtenä iltapäivänä blogillesi. Tätä menoa kuullaan kesän kuulumiset vasta jouluna.... Ja näkyiles devissä! Ikävää~

    Ja jos suomi alkaa tuntua hankalalta ni lue tekstis kertalleen läpi! Huomaa virheet ja yms.

    The Might Mafioso kiittää, kuittaa ja halii!! Ps: lähetäs se paketti piakkoin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAWWW!!! Joo yritän täs koko aja parantaa tapani xD Se on vaa aina yhtä hankala raahautua tänne päiväkirjan kanssa, ku kerranki mull o elämää O_O!! Mut joo yritän. Paketti tulee aikanaan. Mitä kauemmin kestää sitä isompi xD Haluun nääs vie shopata ku noi kesävaatteet ilmaantuu tonne ni teille jotai. :D Hehee, en kyll malta oottaa et nään mitä ihmettä ootte keksiny mulle sieltä saksan maalta. kkk. Ku näin kuvia facessa ni tuli kauhee ikävä <3 jepulis. ^^" tämmöstä täältä

      Poista
  6. "IT'S LADDER TIME!"
    "No dad, no please! No ladder time!"

    Starcraftia siellä vaan pelaillaan hahha! Meijjän Juhakin pelas sitä, kunnes se sai hirveet kohtaukset aina kun piti ladderia pelaa. :P

    Ja joo, kirjota tyyppien nimet sillee normaalisti, kaikki nimet näyttää samalta. ;_;

    VastaaPoista