lauantai 21. huhtikuuta 2012

Anteeeks ^^"" Pitkästä aikaa

19.02 maanantai'
voit et maanantain on inhottavia. ei millää jaksais herää. koulussa aamu alko tavallisesti nukkumisella tunneilla (köh olen toosi hyvä oppilas) Välkällä juttelin meijä luokan pyongchanille (poika) ja muille yms. Bilsan tunnilla Hilperi (min-chol) raahas seisoma pulpettinsa mun viereen (ku se oli nukkunu tunnilla ni pääs seisoon luokan taakse) ja rupes kyselee kaikkee et mitä teinkää viikonloppuna. Ku kerroin sille et kävin shopillaa ni sit se kyseli et mitä ostin ja mis ois vie parempi shoppaamis paikka. Sit se lopputunnin kuiskaili mulle et: suvi papo(tyhmä) ja I love you.
Ruokavälkällä oli hyvä ku kävelin jalis kentän ohi ja siin oli kolmosia, ni kohta sieltä alkaa kuuluu et: HYVÄ HYVÄ <3 ihania. Sit olin sillee et hei nyt on kyll pakko saaha kuva niitten kanssa ja sit menin kameran kanssa sinne sanoo annyong ja sain kuvan niistä hehee. :D
Meil oli myös liikuntaa. Pääsin jo alussa pelaamaan meijä luokan sukllispojan Hyong-kwan:in kanssa suklkkista. Pelasin sen kanssa sit kauan.Pelin päätteks se oli mulle sillee et: KOPO<- kyllä olen opettanut poikani hyvin. xDDD Päivän päätteeksi Chinu tuli siihen puhelimensa kanssa et saisko sen mun numeron ja sit ku annoin sille, ni puoliluokkaa on siinä et: Mulle kans!! käytii  vie illal ottaa koulukuvat.,. Oli järkyttäviä....

20.3
Koulussa välkillä pelailin taas vaihteeks kolikkopeliä poikien kanssa. (oikeesti iha sika kivaa!!) sain Hyon-kwanilta 100W ettei mun tarvinu ees ite tuhlaa rahaani siihen. hehee. :D Liikassa oli taas sulkkista, pelattiin tiimissä ja häviäjän piti ostaa picnikit. (mehu) Ku menin himaan ni sit mentii käymää siellä taikeando paikassa johon omma oli aikasemmin soittanu. Sain sieltä pubum ittelleni ilmaseks <3 Siel oli paaljon pikkulapsia ku menin sinne, ni voi että sitä tuijotusta. :))

21.3
Oli aivan IHANA päivä <3<333
keskiviikot on aina mystitisiä päivä. Tänäänki oli maantiedon siajasta matikkaa. Yhel välkäl pelasin taas kolikkopeliä. Ruokailun jälkee etsin pitkään ja hartaasi chu-hyonia käsiini, ku meillä oli tänään klubi juttuu. Mentii sit sen kanssa keittiön pikku huoneeseen. Kohta sinne sit tuli muutki. Ja kiva yllätys oli et 75% ihmisistä oli jätkiä. En ois iha heti uskonu et näin päin täällä. meitä kakkosiaki oli sillee et minä ja chu-hyon oltii ainoit tyttöi ja sit oli 8 poikaa. Ja ykkäsiä oli abut 5 tyttöö ja päälle 10 poikaa. jeps. Oli kyllä kivaa. :D ku jaettiin ryhmiin ni pojat oli heti mulle et joo suvi on sitte meijän ryhmässä. No se passas mulle oikein hyvi. Sit ku oli ruuanlaitoin vuoro, ni kyll ne pojat sählää täällä toisella puolen maapalloo aivan yhtä paljon ko siellä koti suomessaki. Ku osa pojista lämmitti leipiä (tehtii lämpimiä voileipiä) ni toiset yritti opettaa mulle sormileikkejä, joita en sit kyll tajunnu... (illlalla Ahyon opetti ne mulle )
Meillä oli tänää myös tarkotus tuon klubin jälkee viettää sellane tutustumis päivä et tehtäis kaikkee kivaa yhessä. No sitte 5 min ennen klubin alkamista chu-hyon ilmottaa ettei me kakkoset olla mihinkää menossa, ku sill o tapaaminen sen poikakaverin kans ja muut ei pääse. No sit ku olin sillee :"( te ette voi tehä tätä mulle ni pojat rupee keskustelee jotaki ja sit ne sanoo mulle et suvi oo puol kuudelt valmiina et pidetään me omat tutustujaiset. NO sit me mentii käymää syömässä ja jutskattiin ja käveltii ´ja tehtii kaikkee mukavaa ^^ tykkäsin.

22.03
Aamulla oli meijä luokan tytön synttärit laulettii sille ja annettiin sille karkkia, ja syötii kakkua. Ruokavälkällä hillusin taheen kanssa ja näin 3 luokan yhtä jäktää (sellanen pitkä ja hyvännäkönen aina jalkapalloa pelaamassa.) juttelin sille hetken. No sit kohta siihe tulee multa kyselee 2 pissis tyttöä iha kateellisen näkösenä et mikä suhde mulla on toho Oppaan. Liikunta tunnilla ei ollu mitää erikoista. Pelasin  tyttöjen kanssa, mut sit mjun sulkapallo kuoli ja en enää jaksanu pelata.Ku lähin koulusta ni tää 3luokan (kinginaamaksi kutsun) ni tuli mua vastaan ja rupes juttelee. Se ottaa aina kädestä mua ku se juttelee mulle. xD Ku tulin kotio sit ni mua odotti IHANA yllätys!!!!!<3<3<3<3 ISO paketti suomesta!!! Joka sisälsi SALMIAKKIAAAAAAA, xylitolia ja suklaata. <3<3<3 KIIITOOOOS ÄITI!!! <3  sit illal laitoin taekwando kamat kasaa ja lähin treenaa. Treenaan siis sellasten söpöjen ala-asteen ikäste lasten kanssa, koska mulla on valkonen vyö ja en osaa vie mitää.. ^^" Mut joo sulosia ne lapsukaiset on. SIt ku tulin himaa ni yfu soittaa ja kyselee et joo haluunko et musta tehään TV ohjelma. ET kamera mies seurais mua viikon ja kuvais mun elämää. Olin kuulemma kaikista vaihtareista paras kuvattavaksi koska oon kuulemma ilonen ja puhulevainen. OLin sillee O_O.""" ...... EN HALUUUUUUUUU!!!! (niil oli 4 pää vaihtoehtoo ja mulle ne soitti iha ekana) No mut jätin asian hautumaan.
23.3
Pyong-chanilla oli tänää synttärit. Annoin sille kortin johon oli teipattu suomikarkkia kiinni. Se oli et KIITOS!!  Mull oli myös suomisuklaalevy mukana. Aukasin sen.. ja 2min ja hoksasin et kappas mull ei oo enää suklaata. Enkun tunnin alussa multa kyseltii kauheesti et onko mulla poikaystävää ja seurustelenko kevinin kanssa ja kumpi on paremmannäkonen kahesta pojasta ja yms. huh huh. MIKS KAIKKI AATTELEE ET SEUKKAAN KEVININ KANSSA????? kosk en Tod seurustele.. -.-
Välkillä pelasin taas paljon kolikkopeliä. JA parasta täs vielki on et pojat antaa mulle rahaa, ettei mun tarvii ees ite maksaa. heheee. :D Ku tulin himaan ni juonin hyonin kanssa et sen ei tarvinuy mennä hagwoniin. :D
24.03
tapasin Ruusua ja elinaa, ja sit mun omma sano et pyydä ne meille. No ekana ruusu ehti ekana. Näytin sille mun koulua mun koululla oli pesis klubi treenaamassa, hiukkasen ne tuijotti xD sitte syötii jäähilejuomat ja miitattiin elina. SYömii meillä himas ruoka ja lähettii bomgeen. Juteltii ja syötii ja tehtii kaikkee mukavaa. mäkissä nähtii 2 mun luokkalaista tyttöä. Ne vähä tuijotti ja kyseli et keitä nuo on. :D

25.03
aamulla aikaste kirkkoon, mut en paljoa päässy juttelemaan kellekkään. KAtottii vaa shrek leffasta pätkiä ja sit noi rupes tekee jotai testiä raamatuntapahtumista. yms. Sit kävin Kevinin kanssa syömässä. Jeeps. Muuta ihmeellistä ei sit tapahtunukkaa. Chillailin vaa himassa lopun iltaa,

Joops tämmöstä tällä kertaa. Anteeks oon kauheesti myöhässä. Lupaan parantaa tapani ja alkaa kirjottaa ne loputki.. ^^" mUT NYT PITÄÄ mennä nukkumaan. Päivitän ens viikolla sitte lisää. Huomenna ois aikanen herätys ku lähen jejudolle!!!!! Jeeps. Teen sit jossai vaiheessa vielä eriksee sellasen kuvapäivityksen ^^

5 kommenttia:

  1. Uwaa pitkä teksti mut jaksoin lukea XDD

    Ja tää fontti on vähän häiritsevä ja vaikealukuinen mun silmään D:

    VastaaPoista
  2. Chutooo!!!! Senkin...!! Saisit todellakin parantaa tapasi... Murh meillä on ikävä ja teikä poika ei ees vaivaudu kirjottaan! Murrrrrr....

    Ja mikä himputin teevee ohjelma? Jotain mullekin mainittiin asiasta mutta jäi hämärän peittoon. No, ottiko poika pestin vai ei? Mä en varmaan olisi... *julkisuuskammoa ja kameraallergiaa*

    Huomaa kyllä että A: olit väsynyt päivästä tahi B: sun suomesi on ruostumassa. Oli meinaa ennätysmäärä kirjoitusvirheitä. Koetas tsempata poikaseni!

    Ja lähetäs se paketti niin saat lisää suklaata ja salmiakkia.

    The Might Mafioso kiittää ja kuittaa ja käskee kirjoittamaan useammin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki on teitä ikävä!!!!!!!!!!!! ette arvaakkaa kui paljon oon välil kaivannu teijä seuraa. <3<3<3 (tääl ei kukaa tajuu mun sarkasmia.... -.- )
      joo o
      otin sen video jutun ja eilen se sitte tuli pihalle korean tvstä.. eikä ollu mikää pikkukanava.... ^^" paketti tulee kohta. :D haluun käydä ostaa siihe vie pari kivaa vaatekappaletta ^^
      paljon pusuja ja heleja!

      ps. mun suomi on pahasti ruosteessa!

      Poista
    2. Ääääk! No millaista oli kattoa omaa nassuaan telkusta? Hehee oliko paljon ihkuja ilmeitä ja fiksuja sanavalintoja? Susta tulee kuules julkkis siellä^^

      Mitäää?!? Ei sarkasmia? Kuin sää selviit??

      Hohoo lähetä nopeesti~ Me käydään ostaan sulle seuraavana keskiviikkona saksast kaikkee seksikästä.

      The Might Mafioso kiittää kuittaa ja halii takasin!

      Ps. sitten ku joudut käyttää sanakirjaa ja googlekääntäjää olet vajonnut alas...

      Poista
  3. Onks kevinillä omaa blogii ?

    VastaaPoista