keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

hihihi :DDD

17.03
Tänään tapahtu vaikka ja mitä :D Mun oli eka tarkotus mennä A-hyonin ja sen kavereiden kanssa johonki syömää pitsaa, ja viettämään iltaa sen kaverille. Sit mulle tällee ihanaan korealaiseen tapaan ilmmotettiin et joo ei me ollakaan menossa, ku ei sen kaverille käykkään... (ja tästä ei tosiaan oltu sovittuku viikko sitte...)  NO, en minä sisällä aatellu koko launataita märehtiä, vaan soitin Julialle, et lähtiskö se mun kanssa Myondonglille shoppaa. Ja sehä oli ihana lähti. :D Meillä oli Myondogilla oikein kivaa. (tänää näytti olevan päivä jollo kaikki komeet miehet oli liikkeella. :D ) Olin siellä enne juliaa, ja siinä venailessa mulle tuli taas vaihteeks juttelemaan sellane tyylikäs yliopistolainen. xDD Jees
No ku julia tuli, ni lähettii kiertelemää kauppoja. Käytiin syömässä jopa 2 kertaa mäkissä (tärkee tieto xD )
Törmättiin sit iltapäivällä sellatteeseen yli tyylikkääseen yliopistolaispoika porukkaan <3<3<3 ja saatiin kuvatki niitten kanssa!!!!
katsokaa kuinka täydellisiä (varinki toi vihreetakkinen) ja olkaa kateellisia xDD

Juliaaa<3
illalla subwayssa ku oli tulossa himaan ni sinne tuli vaa sellane täydellinen jätkä (taas vaihteeks xDDD ) ja sekää ei kääntyny kahtomaan mua ku sen 35 kertaa valehtelematta! Sit ku oli melkein mun pysäkin vuoro, ja nuosin ylos, ni siinä oli sellane ryhmä jossa oli 3 tyttöä ja 1 poika. SIt ne tytöt rupee vaa heiluttaa mulle, ja sanoo Hei! Jasit se poika sano mulle et oot tosi nätti, ja sit ne tytötki sano et joo oot niin kaunis xDD Olin sillee et... O_O...... ööh, kiitos xDD Oli oikeesti niin random ettei mitää rajaa xD

18.03
Ihan eka päivä kirkossa!! (oon siis ollu paras ja hommannu ihteni kirkkoon! Jees!! )
Omma siis oli eile soitellu joka paikkaan, ja päädyin sitte menemään Fin:in vanhaa kirkkoon, kevinin kanssa.
eli aamulla aikane herätys, ekaks siel oli saarna ja tyylikäs bändi soitti jotai korealaisia virsiä, joitten mukana yritin parhaani mukaan laulaa... Sit se pappi monta kertaa toivotti meidöt tervetulleiks, ja rukoili meijän puolesta, ja kaikkee tommosta. Ton jälkee mentii 2  kerroksee, ja siellä saatiin sit syötävää ja tutustuttiin ihmisiin. Ne oli kyll kauhee ujoja ja kaikkee. Mua kehuttii taas kauniiks, ja sanottiin et osaan puhua hyvin koreaa (pakko informoida tällaset tärkeet asiat xDDD) kirkon jälkee ethittii kevinille pankkia, et se sais sen rahat ulos, mutta ku löydettiin se ni todettiin et se on kiinni... yei... No ton jälkee sitte himaan.
Lähin käymää kaupassa tossa välissä, ja tapani mukaan kävelin sen armeija paikan ohi, ja sit sieltä tulee sellane auto jos on lavalla 6 armeija jäbää istumassa. Sit ku ne menee mun ohi ni kauhee kyyläys. Sit ne jumittu punasiin valoihin, ja ku kävelin melki niitten kohalle, ni sit ne rupee heiluttaa, no heilutin takas ja sit ne tekee käsillä sellasen sydämmen ja sit ku tein takaski ni sieltä kuuluu kauhee kova huute et OMG!!!! (toisella puolen olevat pikkupojat rupes nauramaan mun kanssa iha sikana. xDD )
Kaupassa törmäsin sitte yhtee meijänluokkalaiseen poikaan, se oli äitensä kanssa ruokaostoksilla, (työnsi niitä ruokakärryjä) :) Iltapäivästä sitte mentii songhunin ahyonin ja omman kanssa byomge( tai joku ton nimine xD ) ostamaan kirjoja. Omma osti mullekki yhen kirjan. :)
Kotona muute song hun puhu mulle yllättävänki paljon, et oikein hämmennyin O.o.. Se oli sanonu kavereillensa et tykkään jalkapallosta (musta on tulli urheilu hirmu täällä) Mikä sitte tarkottaa sitä ,et ollaa jossai vaiheessa menossa songhunin ja sen kavereiden kanssa pelaamaan jalkapalloa. ^^

JOops. Töö oli nyt tällanen pika lyhyt päivitys. Seuraavan viiko tapahtumat saatte joskus ku jaksan kirjottaa enemmän. :DDD Nyt sitte vie muutama kuva 

miun kavereita <3

niitä 3 luokkalaisia poikia (toi keskimmäinen jolla on silmät kiinni :"(  on ihana!! ) 

ruokailua!

mun kouluruokaa

ihania ykkösiä jotka on aina mulle sillee et SUVI ONNI!

7 kommenttia:

  1. Ihanan kuulosta taas ja mukavaa vaihteluu näihi suomen oloihin! ^_^

    VastaaPoista
  2. Chutosta on tulluut...! Urheiluhullu? Wattaa? No mikäs siinä, saat vaan lisää komean sukupuolen huomiota. Ja toi sun kouluruoan keitto näytti aikaste hyvältä! Mutta mikä on todellisuus?

    Btw minut löytää nyt myös devistä! Sama nimi kuin terriblessä. Käy kurkkaan ^^ siis jos ehdit ikinä..

    Pistäs mun synttärilahjaa tulemaan! Kuollaan jännitykseen...

    The Might Mafioso kiittää ja kuittaa~

    VastaaPoista
  3. uwa miks suomes ei oo noin söpöi poikii D::

    VastaaPoista
  4. laitappas siittä kevinistä kuva :)

    VastaaPoista
  5. ei nyt millään phallaa, mutta voisko noita hymiöitä ja sydämmiä jättää vähän vähemmälle? tuota tekstiä on välillä aika vaikee lukea, koska kirjotat murteella ja muutamia kirjoitusvirheitäkin on... ja kans tuo tausta vois olla yksinkertasempi... mutta muuten ihan kiva blogi :) lisää kuvia vaa ja enmmä juttua :D

    VastaaPoista
  6. uusi postaus please

    VastaaPoista
  7. äääääää haluun koreaan :< ja haluun opetella koreaa! tä on niiiiiin epäreilua !

    VastaaPoista