19.02 maanantai'
voit et maanantain on inhottavia. ei millää jaksais herää. koulussa aamu alko tavallisesti nukkumisella tunneilla (köh olen toosi hyvä oppilas) Välkällä juttelin meijä luokan pyongchanille (poika) ja muille yms. Bilsan tunnilla Hilperi (min-chol) raahas seisoma pulpettinsa mun viereen (ku se oli nukkunu tunnilla ni pääs seisoon luokan taakse) ja rupes kyselee kaikkee et mitä teinkää viikonloppuna. Ku kerroin sille et kävin shopillaa ni sit se kyseli et mitä ostin ja mis ois vie parempi shoppaamis paikka. Sit se lopputunnin kuiskaili mulle et: suvi papo(tyhmä) ja I love you.
Ruokavälkällä oli hyvä ku kävelin jalis kentän ohi ja siin oli kolmosia, ni kohta sieltä alkaa kuuluu et: HYVÄ HYVÄ <3 ihania. Sit olin sillee et hei nyt on kyll pakko saaha kuva niitten kanssa ja sit menin kameran kanssa sinne sanoo annyong ja sain kuvan niistä hehee. :D
Meil oli myös liikuntaa. Pääsin jo alussa pelaamaan meijä luokan sukllispojan Hyong-kwan:in kanssa suklkkista. Pelasin sen kanssa sit kauan.Pelin päätteks se oli mulle sillee et: KOPO<- kyllä olen opettanut poikani hyvin. xDDD Päivän päätteeksi Chinu tuli siihen puhelimensa kanssa et saisko sen mun numeron ja sit ku annoin sille, ni puoliluokkaa on siinä et: Mulle kans!! käytii vie illal ottaa koulukuvat.,. Oli järkyttäviä....
20.3
Koulussa välkillä pelailin taas vaihteeks kolikkopeliä poikien kanssa. (oikeesti iha sika kivaa!!) sain Hyon-kwanilta 100W ettei mun tarvinu ees ite tuhlaa rahaani siihen. hehee. :D Liikassa oli taas sulkkista, pelattiin tiimissä ja häviäjän piti ostaa picnikit. (mehu) Ku menin himaan ni sit mentii käymää siellä taikeando paikassa johon omma oli aikasemmin soittanu. Sain sieltä pubum ittelleni ilmaseks <3 Siel oli paaljon pikkulapsia ku menin sinne, ni voi että sitä tuijotusta. :))
21.3
Oli aivan IHANA päivä <3<333
keskiviikot on aina mystitisiä päivä. Tänäänki oli maantiedon siajasta matikkaa. Yhel välkäl pelasin taas kolikkopeliä. Ruokailun jälkee etsin pitkään ja hartaasi chu-hyonia käsiini, ku meillä oli tänään klubi juttuu. Mentii sit sen kanssa keittiön pikku huoneeseen. Kohta sinne sit tuli muutki. Ja kiva yllätys oli et 75% ihmisistä oli jätkiä. En ois iha heti uskonu et näin päin täällä. meitä kakkosiaki oli sillee et minä ja chu-hyon oltii ainoit tyttöi ja sit oli 8 poikaa. Ja ykkäsiä oli abut 5 tyttöö ja päälle 10 poikaa. jeps. Oli kyllä kivaa. :D ku jaettiin ryhmiin ni pojat oli heti mulle et joo suvi on sitte meijän ryhmässä. No se passas mulle oikein hyvi. Sit ku oli ruuanlaitoin vuoro, ni kyll ne pojat sählää täällä toisella puolen maapalloo aivan yhtä paljon ko siellä koti suomessaki. Ku osa pojista lämmitti leipiä (tehtii lämpimiä voileipiä) ni toiset yritti opettaa mulle sormileikkejä, joita en sit kyll tajunnu... (illlalla Ahyon opetti ne mulle )
Meillä oli tänää myös tarkotus tuon klubin jälkee viettää sellane tutustumis päivä et tehtäis kaikkee kivaa yhessä. No sitte 5 min ennen klubin alkamista chu-hyon ilmottaa ettei me kakkoset olla mihinkää menossa, ku sill o tapaaminen sen poikakaverin kans ja muut ei pääse. No sit ku olin sillee :"( te ette voi tehä tätä mulle ni pojat rupee keskustelee jotaki ja sit ne sanoo mulle et suvi oo puol kuudelt valmiina et pidetään me omat tutustujaiset. NO sit me mentii käymää syömässä ja jutskattiin ja käveltii ´ja tehtii kaikkee mukavaa ^^ tykkäsin.
22.03
Aamulla oli meijä luokan tytön synttärit laulettii sille ja annettiin sille karkkia, ja syötii kakkua. Ruokavälkällä hillusin taheen kanssa ja näin 3 luokan yhtä jäktää (sellanen pitkä ja hyvännäkönen aina jalkapalloa pelaamassa.) juttelin sille hetken. No sit kohta siihe tulee multa kyselee 2 pissis tyttöä iha kateellisen näkösenä et mikä suhde mulla on toho Oppaan. Liikunta tunnilla ei ollu mitää erikoista. Pelasin tyttöjen kanssa, mut sit mjun sulkapallo kuoli ja en enää jaksanu pelata.Ku lähin koulusta ni tää 3luokan (kinginaamaksi kutsun) ni tuli mua vastaan ja rupes juttelee. Se ottaa aina kädestä mua ku se juttelee mulle. xD Ku tulin kotio sit ni mua odotti IHANA yllätys!!!!!<3<3<3<3 ISO paketti suomesta!!! Joka sisälsi SALMIAKKIAAAAAAA, xylitolia ja suklaata. <3<3<3 KIIITOOOOS ÄITI!!! <3 sit illal laitoin taekwando kamat kasaa ja lähin treenaa. Treenaan siis sellasten söpöjen ala-asteen ikäste lasten kanssa, koska mulla on valkonen vyö ja en osaa vie mitää.. ^^" Mut joo sulosia ne lapsukaiset on. SIt ku tulin himaa ni yfu soittaa ja kyselee et joo haluunko et musta tehään TV ohjelma. ET kamera mies seurais mua viikon ja kuvais mun elämää. Olin kuulemma kaikista vaihtareista paras kuvattavaksi koska oon kuulemma ilonen ja puhulevainen. OLin sillee O_O.""" ...... EN HALUUUUUUUUU!!!! (niil oli 4 pää vaihtoehtoo ja mulle ne soitti iha ekana) No mut jätin asian hautumaan.
23.3
Pyong-chanilla oli tänää synttärit. Annoin sille kortin johon oli teipattu suomikarkkia kiinni. Se oli et KIITOS!! Mull oli myös suomisuklaalevy mukana. Aukasin sen.. ja 2min ja hoksasin et kappas mull ei oo enää suklaata. Enkun tunnin alussa multa kyseltii kauheesti et onko mulla poikaystävää ja seurustelenko kevinin kanssa ja kumpi on paremmannäkonen kahesta pojasta ja yms. huh huh. MIKS KAIKKI AATTELEE ET SEUKKAAN KEVININ KANSSA????? kosk en Tod seurustele.. -.-
Välkillä pelasin taas paljon kolikkopeliä. JA parasta täs vielki on et pojat antaa mulle rahaa, ettei mun tarvii ees ite maksaa. heheee. :D Ku tulin himaan ni juonin hyonin kanssa et sen ei tarvinuy mennä hagwoniin. :D
24.03
tapasin Ruusua ja elinaa, ja sit mun omma sano et pyydä ne meille. No ekana ruusu ehti ekana. Näytin sille mun koulua mun koululla oli pesis klubi treenaamassa, hiukkasen ne tuijotti xD sitte syötii jäähilejuomat ja miitattiin elina. SYömii meillä himas ruoka ja lähettii bomgeen. Juteltii ja syötii ja tehtii kaikkee mukavaa. mäkissä nähtii 2 mun luokkalaista tyttöä. Ne vähä tuijotti ja kyseli et keitä nuo on. :D
25.03
aamulla aikaste kirkkoon, mut en paljoa päässy juttelemaan kellekkään. KAtottii vaa shrek leffasta pätkiä ja sit noi rupes tekee jotai testiä raamatuntapahtumista. yms. Sit kävin Kevinin kanssa syömässä. Jeeps. Muuta ihmeellistä ei sit tapahtunukkaa. Chillailin vaa himassa lopun iltaa,
Joops tämmöstä tällä kertaa. Anteeks oon kauheesti myöhässä. Lupaan parantaa tapani ja alkaa kirjottaa ne loputki.. ^^" mUT NYT PITÄÄ mennä nukkumaan. Päivitän ens viikolla sitte lisää. Huomenna ois aikanen herätys ku lähen jejudolle!!!!! Jeeps. Teen sit jossai vaiheessa vielä eriksee sellasen kuvapäivityksen ^^
lauantai 21. huhtikuuta 2012
keskiviikko 28. maaliskuuta 2012
hihihi :DDD
17.03
Tänään tapahtu vaikka ja mitä :D Mun oli eka tarkotus mennä A-hyonin ja sen kavereiden kanssa johonki syömää pitsaa, ja viettämään iltaa sen kaverille. Sit mulle tällee ihanaan korealaiseen tapaan ilmmotettiin et joo ei me ollakaan menossa, ku ei sen kaverille käykkään... (ja tästä ei tosiaan oltu sovittuku viikko sitte...) NO, en minä sisällä aatellu koko launataita märehtiä, vaan soitin Julialle, et lähtiskö se mun kanssa Myondonglille shoppaa. Ja sehä oli ihana lähti. :D Meillä oli Myondogilla oikein kivaa. (tänää näytti olevan päivä jollo kaikki komeet miehet oli liikkeella. :D ) Olin siellä enne juliaa, ja siinä venailessa mulle tuli taas vaihteeks juttelemaan sellane tyylikäs yliopistolainen. xDD Jees
No ku julia tuli, ni lähettii kiertelemää kauppoja. Käytiin syömässä jopa 2 kertaa mäkissä (tärkee tieto xD )
Törmättiin sit iltapäivällä sellatteeseen yli tyylikkääseen yliopistolaispoika porukkaan <3<3<3 ja saatiin kuvatki niitten kanssa!!!!
illalla subwayssa ku oli tulossa himaan ni sinne tuli vaa sellane täydellinen jätkä (taas vaihteeks xDDD ) ja sekää ei kääntyny kahtomaan mua ku sen 35 kertaa valehtelematta! Sit ku oli melkein mun pysäkin vuoro, ja nuosin ylos, ni siinä oli sellane ryhmä jossa oli 3 tyttöä ja 1 poika. SIt ne tytöt rupee vaa heiluttaa mulle, ja sanoo Hei! Jasit se poika sano mulle et oot tosi nätti, ja sit ne tytötki sano et joo oot niin kaunis xDD Olin sillee et... O_O...... ööh, kiitos xDD Oli oikeesti niin random ettei mitää rajaa xD
18.03
Ihan eka päivä kirkossa!! (oon siis ollu paras ja hommannu ihteni kirkkoon! Jees!! )
Omma siis oli eile soitellu joka paikkaan, ja päädyin sitte menemään Fin:in vanhaa kirkkoon, kevinin kanssa.
eli aamulla aikane herätys, ekaks siel oli saarna ja tyylikäs bändi soitti jotai korealaisia virsiä, joitten mukana yritin parhaani mukaan laulaa... Sit se pappi monta kertaa toivotti meidöt tervetulleiks, ja rukoili meijän puolesta, ja kaikkee tommosta. Ton jälkee mentii 2 kerroksee, ja siellä saatiin sit syötävää ja tutustuttiin ihmisiin. Ne oli kyll kauhee ujoja ja kaikkee. Mua kehuttii taas kauniiks, ja sanottiin et osaan puhua hyvin koreaa (pakko informoida tällaset tärkeet asiat xDDD) kirkon jälkee ethittii kevinille pankkia, et se sais sen rahat ulos, mutta ku löydettiin se ni todettiin et se on kiinni... yei... No ton jälkee sitte himaan.
Lähin käymää kaupassa tossa välissä, ja tapani mukaan kävelin sen armeija paikan ohi, ja sit sieltä tulee sellane auto jos on lavalla 6 armeija jäbää istumassa. Sit ku ne menee mun ohi ni kauhee kyyläys. Sit ne jumittu punasiin valoihin, ja ku kävelin melki niitten kohalle, ni sit ne rupee heiluttaa, no heilutin takas ja sit ne tekee käsillä sellasen sydämmen ja sit ku tein takaski ni sieltä kuuluu kauhee kova huute et OMG!!!! (toisella puolen olevat pikkupojat rupes nauramaan mun kanssa iha sikana. xDD )
Kaupassa törmäsin sitte yhtee meijänluokkalaiseen poikaan, se oli äitensä kanssa ruokaostoksilla, (työnsi niitä ruokakärryjä) :) Iltapäivästä sitte mentii songhunin ahyonin ja omman kanssa byomge( tai joku ton nimine xD ) ostamaan kirjoja. Omma osti mullekki yhen kirjan. :)
Kotona muute song hun puhu mulle yllättävänki paljon, et oikein hämmennyin O.o.. Se oli sanonu kavereillensa et tykkään jalkapallosta (musta on tulli urheilu hirmu täällä) Mikä sitte tarkottaa sitä ,et ollaa jossai vaiheessa menossa songhunin ja sen kavereiden kanssa pelaamaan jalkapalloa. ^^
JOops. Töö oli nyt tällanen pika lyhyt päivitys. Seuraavan viiko tapahtumat saatte joskus ku jaksan kirjottaa enemmän. :DDD Nyt sitte vie muutama kuva
Tänään tapahtu vaikka ja mitä :D Mun oli eka tarkotus mennä A-hyonin ja sen kavereiden kanssa johonki syömää pitsaa, ja viettämään iltaa sen kaverille. Sit mulle tällee ihanaan korealaiseen tapaan ilmmotettiin et joo ei me ollakaan menossa, ku ei sen kaverille käykkään... (ja tästä ei tosiaan oltu sovittuku viikko sitte...) NO, en minä sisällä aatellu koko launataita märehtiä, vaan soitin Julialle, et lähtiskö se mun kanssa Myondonglille shoppaa. Ja sehä oli ihana lähti. :D Meillä oli Myondogilla oikein kivaa. (tänää näytti olevan päivä jollo kaikki komeet miehet oli liikkeella. :D ) Olin siellä enne juliaa, ja siinä venailessa mulle tuli taas vaihteeks juttelemaan sellane tyylikäs yliopistolainen. xDD Jees
No ku julia tuli, ni lähettii kiertelemää kauppoja. Käytiin syömässä jopa 2 kertaa mäkissä (tärkee tieto xD )
Törmättiin sit iltapäivällä sellatteeseen yli tyylikkääseen yliopistolaispoika porukkaan <3<3<3 ja saatiin kuvatki niitten kanssa!!!!
| katsokaa kuinka täydellisiä (varinki toi vihreetakkinen) ja olkaa kateellisia xDD |
| Juliaaa<3 |
18.03
Ihan eka päivä kirkossa!! (oon siis ollu paras ja hommannu ihteni kirkkoon! Jees!! )
Omma siis oli eile soitellu joka paikkaan, ja päädyin sitte menemään Fin:in vanhaa kirkkoon, kevinin kanssa.
eli aamulla aikane herätys, ekaks siel oli saarna ja tyylikäs bändi soitti jotai korealaisia virsiä, joitten mukana yritin parhaani mukaan laulaa... Sit se pappi monta kertaa toivotti meidöt tervetulleiks, ja rukoili meijän puolesta, ja kaikkee tommosta. Ton jälkee mentii 2 kerroksee, ja siellä saatiin sit syötävää ja tutustuttiin ihmisiin. Ne oli kyll kauhee ujoja ja kaikkee. Mua kehuttii taas kauniiks, ja sanottiin et osaan puhua hyvin koreaa (pakko informoida tällaset tärkeet asiat xDDD) kirkon jälkee ethittii kevinille pankkia, et se sais sen rahat ulos, mutta ku löydettiin se ni todettiin et se on kiinni... yei... No ton jälkee sitte himaan.
Lähin käymää kaupassa tossa välissä, ja tapani mukaan kävelin sen armeija paikan ohi, ja sit sieltä tulee sellane auto jos on lavalla 6 armeija jäbää istumassa. Sit ku ne menee mun ohi ni kauhee kyyläys. Sit ne jumittu punasiin valoihin, ja ku kävelin melki niitten kohalle, ni sit ne rupee heiluttaa, no heilutin takas ja sit ne tekee käsillä sellasen sydämmen ja sit ku tein takaski ni sieltä kuuluu kauhee kova huute et OMG!!!! (toisella puolen olevat pikkupojat rupes nauramaan mun kanssa iha sikana. xDD )
Kaupassa törmäsin sitte yhtee meijänluokkalaiseen poikaan, se oli äitensä kanssa ruokaostoksilla, (työnsi niitä ruokakärryjä) :) Iltapäivästä sitte mentii songhunin ahyonin ja omman kanssa byomge( tai joku ton nimine xD ) ostamaan kirjoja. Omma osti mullekki yhen kirjan. :)
Kotona muute song hun puhu mulle yllättävänki paljon, et oikein hämmennyin O.o.. Se oli sanonu kavereillensa et tykkään jalkapallosta (musta on tulli urheilu hirmu täällä) Mikä sitte tarkottaa sitä ,et ollaa jossai vaiheessa menossa songhunin ja sen kavereiden kanssa pelaamaan jalkapalloa. ^^
JOops. Töö oli nyt tällanen pika lyhyt päivitys. Seuraavan viiko tapahtumat saatte joskus ku jaksan kirjottaa enemmän. :DDD Nyt sitte vie muutama kuva
| miun kavereita <3 |
| niitä 3 luokkalaisia poikia (toi keskimmäinen jolla on silmät kiinni :"( on ihana!! ) |
| ruokailua! |
| mun kouluruokaa |
| ihania ykkösiä jotka on aina mulle sillee et SUVI ONNI! |
tiistai 20. maaliskuuta 2012
2 viikko koulussa. :)
Käytii A-hyonin kanssa ostamassa mun perheelle ja kavereille lahjoja suomeen. :D (heheee, enpäs kerro mitä, koska se muute paljastuis ennenko ne saa ne ^^ )
Tuon jälkeen treffattiin Ahyonin kaveri , ja lähetti anyangiin. (siellä on IHANAT shoppailumahollisuudet)
Käytii tos vaihees syömäs (mäkkärissä ^^" ) ja Ahyon ja sen kaveri alko puhuu mun Suomi veljistä. (kyllä Miikka ja Samuel, teillä on täällä faniclubi) Ne sopi tyylillä et Ahyon ottaa Samuelin ja sen kaveri Miikan...... :DDDDDDD Arvaa naurattiko mua siinä vieressä :DD
ton jälkee suunnattiin kampaajalle. Kävin pika leikauttaa mulle ottiksen. Se makso ihan kamalasti. KOkonaiset 300W (20snt? ) kkkkk!! Siellä oli utelias kampaaja, ja kyseli multa kaikkee maan ja taivaan väliltä. :)
11.03
Olin sopinu eilen tapaamisen sen mun enkku pojan kanssa. (Chonguk <- ollu kanadassa 2vuotta ainut mun tietämä korealainen täällä joka puhuu täydellistä enkkua) Mentii sitte syömään jääteliö BASKIN ROBINSSIIIIIIN!!!!! (se makso! koska korealaiset pojat aina tarjoo tytöille hehee, tai no ainaki mulle. xD )
Sit mentii hilluskelemaan vaa Indogwonille. Oli kyllä ihana puhua sellasen kanssa joka tosiaan ymmärtää mitä sanon sille, ja osaa vielä vastatakki..... Käytii sit sellasessa game huoneessa. (jossa kävin Julian ja Ruusun kanssa aikasemmin) Jepulis. Se sitte saatto mut kotio asti. (en oo yhtää tottunu tähän et nää aina haluu saattaa mut kotio asti, jos o pimeetä, ja se on näille täällä tyylillä itsestäänselvyys..... Olis näin suomessaki!!! Minne meijän herrasmiehet on menny siellä kotipuolessa saanen kysyä?
Sit Chonguk tosiaa sano mulle et sen äiti haluis et kävisin sen luona kylässä, koska sillä on pikkuveliki joka oli kai siellä kanadassa ja se haluu et puhun senki kanssa enkkua.... O_o... Okei... :DD (huom! Sen äiti järjesti sen et meki tavattii, sillo siellä Ahyonin hagwonissa. )
Kotona ei sitte ollukaa mitää ihmeellistä. Chillailua vaan.
12.03
KOuluun taas. Oli ihana nähä ihmisiä pitkästä aikaa <33 Kerkes tulla jo ikävä. ^^ Liikunta tunnilla meillä oli yllätys yllätys sulkapalloa. Aluksi pelasin tyttöjen kanssa, mutta ne ei oikein osaa...... -.-"" (oikeesti... se on sellasta sähläystä....) Sit ku taivaan lahja Yosong (<-POIKA!) tulee pyytämään mua et: suvi otetaanko yks matsi, ja häviäjä ostaa toisella picnikin. (mehu) :D Olin sillee et JOOOOOOOO!!!!!!!! No sittehän me pelattiin. Ja hävisin yllätys yllätys. ^^" no en ees hävinny paljolla. (8-11) NO sit kävin ostaa sille picnikin välkällä. :D Muutenki päivä suju kivoissa merkeissä. Juttelin pojillekki paaaljon. ( ne on niin hauskoja pakkauksia, ettei mitää rajaa... Iha erilaisia ku suomessa. )
Ku olin tulossa himaan, ni näin bussilisen armeijä miehiä :DD Oon nii tyytyväinen kylllä et asun 120m päässä armeija paikkaa <3 heheee. :DDD
KOulussa kaikki huomas et olin leikauttanut ottatukan itelleni. Siis oikeesti ekan 10min aikana jo puolet mun luokasta oli tullu sanomaan mulle et: hei suvi oot leikannu hiukset! Miks suomessa kukaa ei huomaa mitää vaikka leikkais kaljuks?? :DDDDD
13.03
Miellä oli tänäänki koulussa ulkoliikuntaa (suklapalloa. Meillä näyttäs olevan sitä pitkäääään ja hartaasti ja sit siitä on joku mystinen koe xDD ) Pelasin taas tyttöjen kanssa alussa, mut.... no joo.... niitten taso on yhtä hyvä ku eskari-ikästen..... NO lähin sitte vaeltelemaan ja löysin takarakennuksesta kunnon pelin, ja ennenku kerkesin kissaa sanoa, mut oli laitettu jo pelaamaan. :D
Tän jälkee menin Chuhyonin (주현) kanssa syömääm .(mun vierustoveri meijän luokalta, ja se on tooosi ihana ja hauska ) :D syönnin jälkee 주현 halus mennä sisälle, mut mie en koska ulkona paisto aurinko taivaan täydeltä ja oli lämmin. no sitte menin yksinäni kuljeskelemaan ympäri ämpäri, kunnes törmäsin Taaheeseen (다혜) Sitte pidettii kauheeta meteliä 다혜n kanssa siinä. Sit siihe tuli ykkösiä meijän seuraksi. (다혜n klubilaisia) ja ne kumarsi oikein syvään ku ne näki mut <- koska nuoremmat tervehtii vanhempia koulussa aina kunnioittavasti) ja sit ku mulla oli toisessa kädessä roskia, ni ne otti ne ja vei roskiin. NICE!
Jalkapallo kentällä näin kolmosluokkailaisen täydellisen pojan. Sit se vaa vilkutti mulle, ja totta mooses vilkutin sitte takaski. :D (nää tykkää aina vilkutelllä mulle xD ja sanoa HELLO ja sit ku vastaan et 안뇽 ni ne yllättyy kamalasti ja sieltä kuuluu, et whoooo se osaa puhua hyvin koreaa O_O! ) xDDD
Joo ja alotin tosiaa Japanin koulussa. (piti ottaa kiina tai japani) Japanin tunnilla juttelin hilperin kanssa (<-meijän luokan poika jonka nimi on 민철jos oikein muistan) Se kyseli et oonko käyny disney worldissä tai lotte worldissä ja ku se kuuli et en oo, ni se oli het sillee et: HEI mennää kahestaa! kkkkkkkkk xD
Enkun tunnin alussa hengasin minyongin(se poika tyttö) ja chinun(meijän luokan sulonen poika joka käyttäytyy ko 5v tyttö välillä :DD ) seurassa. Minyong kysäs Chinulta et oliko se nukkunu tunnilla (sillä oli paidan kuvio naamassa xD ) ja sit Chinu oli sillee et OOOOO mistä tiesit!!! O_O sit ku MInyong kerto sille sen kauniista kuviosta ja se itekki hoksas sen, ni me minyongin kanssa naurettiin niiiiin paljon!!!!
| se hilperi + 2 meijän luokan tytsykkää :D |
14.03
WHITE DAY! (kuva mun karkeista on mun puhelimessa ja en saa laitettua niitä kuvia mun koneelle joten ette nyt saa kuvia ... :"( )
Kiertelin Taahen kanssa ympäri koulua ja kerättiin karkkia. Meijän koulun pojissa on joku vika, koska melki kukaan ei ollu tuonu karkkia kouluu... Ainakaa mun luokan pojista ei kukaa ollu tuonu... T_T
No onnistuin kuitenki saamaan jonkuverra karkkia ^^
Päästiin tänää koulusta jo 1 aikaa, ku koulussa oli joku vanhempain tapaaminen. Kävin saattaa Taahen kotio, ja ku tulin takas sieltä, ni ykkösluokkalaisia käveli mua vastaan. xD kaikista parasta tässä oli, et ku ne meni ohi, ni takaa kuullu WHAAA IPPUTA! (kaunis) Myhäilin ittekseni siinä sitte. :D ( koska ne ei tajunnu et tajusin :DD heheee) Oon iha oikeesti oikeassa paikassa. :D Ton jälkee hilppasu kotio. Käväsi sitä enne meijän lähel oleval pikku kaupal, ja siellä oli taas se kiva setä töissä, ni seki anto mulle white day karkkia. HEheee. :D
Illal ku Songhunki tuli kotio, ni sain siltäki tikkarin. :) Illalla kakao talkkasin 벙잔:nille (pongchan) <- miejä luokan yks pojista.
15.03
Tää päivä oli ihan älyttämän mukava <3 aamu oli kyll tylsä, koska sillo mua+muuta meijän luokkaa vaivaa aamuväsymys ja kukaa ei jaksa puhua kellekkää. Ruokailussa söin 주현nin +kumppaneiden kanssa.Ruokavälkällä löysin Taahen, ja mentii sen kanssa kahtomaan jalkkista. (meijän koulun kentällä on AINA jalkapallo peli menossa) Taahee ilmotti sit ilosesti mulle, et ku se oli aikasemmi kysyny multa siitä 3 luokkalaisestä pojasta et onko se hyvännäkönen mun mielestä, ja olin sanonu et JOoo, ni se sano et se oli kertonu sen sille jätkälle...... Kiitos tästä... -.-"""" Sitku se sama heppu vielä käveli siitä ohi, ni Taahe raahas mut siihe näytille ja käski sanoa hei. ´No sit me käteltii ja juteltii vähä, kunnes kellot soi.
Tänää meillä oli liikuntaa koulussa taas vaihteeks. SULKAPALLOA.... Pelasin taas alussa tyttöjen kanssa, mut vaihdoin sitte sniikisti silmälasipoikaan. Sit sen jälkee pelasin sulkkispojan kanssa (sen nimi tais olla 형관=hyongkwan) Se on oikeesti ihan järkyttävän hyvä sulkikkessa. HUh huh! sen kanssa oli oikein ilo pelata! :) Ja se on niin sulonen luonteeltaan. Sit se sano tunnin päätteeksi vielä, et pelataan seuraavallaki tunnilla. :D Välkällä pojat oli taas pelaamassa niitten kolikkopeliä. No kyllähän mun oli pakko päästä mukaan! Voitin yhen pelin mut hävis loput ^^"" Mut sit tää 형관 (joka on muute mestari tässäki pelissä. Se aina organisoi tätä peliä xD ) ni anto mulle vaa lisää kolikoita. heheee xD
Iltapäivällä meillä oli sitte klubi toimintaa. Näin vihdosta viimein meijä koko kokkausklubin! :D Ja ainii Tosiaa 75% niistä oli poikia. Vähän yllätyin. Luulis et tytöt tykkäis enemmän kokkauksesta ku pojat... O_O ei näemmä tääällä.. O-O... ) Tai sit ne tykkää syödä xD mikä on luultavampaa. :D NO sit ku jaettii ryhmiä, ni pojat oli sillee et SUVI meijän ryhmään nyt heti! nNo ei mulla ollu paljoo vaihtoehtoja ku ne melki kisko mut sinne. :D
koulujälkee rappusissa, mua vastaa tulee 2 poikaa. Toinen sanoo mulle: MOI oon sun klubissa! Ja toinen sanoo et MOI oon se joka lainas sun tuolia! .... olin sillee OK! oliko ees random xDD
Illalla menin omman ja appan kanssa kuntosalille. Oon paremmassa kunnossa ku luulin. Pääsin jopoa ekaa kertaa elämässäni kokeilemaan juoksumattoa! :D Siinä mä sitten vietinki aikaani pitkään ja hartaasti. Oli kyll hyvä fiilis ton jälkee!
käytii sit vielä ostaa friteerattua kanaa ton jälkee. tooosi terveellistä xDD
16.03.2012
Hulivili päivä. Juttelin aamulla enkun tunnilla taas minyongilla ja chinulle. Ne on vaa nii yli sulosia. Toinen käytäytyykö poika ja toinen tyttö. :D ruokaväälkällä halusin mennä juttelemaan 3 luokkalaisille, koska ne on mun ikäsiä. No sitte näin ison kasan niitä jalkkiskentän reunalla. Ja eiku sekaan vaa! Niitten ilmeet oli kyllä näkemisen arvosia, ku menin sinne sanoo MOI. Heheee. Sit siihe tuli yks poika joka oli aikasemminki morjestanu mua, ja raahas sitte kaveritki näytille. :D (huom nuo siis kaikki oli poikia, koska jostai syytä tytöt ei viihdy paljoo pihalla täällä.... En tiä miks.. O.o en oo nähny ku muutaman 3 tytön täällä olo aikana, ku ne opiskelee nii kamalasti. Pojatki opiskelee, mut niillä on silti aina aikaa kahtoa jalkapalloa xD )
Loppu päivän chillailin sitte koulussa Taahen kanssa. Paitsi vikalla välkällä, ennenkö kerkesin livistää ettiin taaheeta( koska se ei oo mun luokalla) ni meijön luokan pitkä poika huus mulle et tulla pelaamaan kolikkopeliä. NO minähän sitte pelasin. Ja voitin sen! höhööö!
Ton jälkee pojista oli hauskaa laittaa lyjyä mun päähän. Sitte seuraavat 5 minuuttia kaivoin niitä sieltä mun hiustenseasta. Ja pistin ne takas omistajalleen xD
| jalkkista |
Tämmöstä tällä kouluviikolla. Tän viikonloppu päivityksen saatte jossai vaiheessa. :D en nyt jaksa kirjottaa enempää :D (kädet kuolee) olisitte saanu paljon enemmänki kuvia. mut bloggeri ei tykkää musta tänää, ni saatte ens kerralla..
Terkkuja suomeen kaikille tutuille ja rakkaille!!!
Suvi
maanantai 12. maaliskuuta 2012
Eka viikko koulussa!!!! :DD
2.03.2012 MIUN IHA EKA KUNNOLLINEN KOULUPÄIVÄ!!!!!!!!!!
aamulla mua jännitti ihan hulluna mennä kouluun. No siinä sit vaa aamupala tuli popsittua nopsaan ja koulupuku päälle ja bussipysäkille. :D Bussi pysäkillä venailin Keviniä pienen ikuisuuden (mentii siis ekana päivänä kahestaa kouluu) Ja sitte kevinin ansiosta jäätiin jollakin mystisellä pysäkillä pois bussista. Sitte käveltii pikavauhtia koululle. Koululla meijän piti mennä jonnekki english language luokkaan joka oli toisessa kerroksessa. Siinä me sitte yritettiin kiivetä Kevinin kanssa ylös rappusia ku IHAN kaikki muut oppilaat tulee alas portaita... (niillä oli pihalla avajais aamunauvaus tai jotai... O.o) OIkeesti hiukkasen ne tuijotti meitä. :D sanoin varmaan 20 hepulle hei. :DDD Hilluttiin siellä enkku luokassa sitte se tunti. Siellä oli enkunopettajia ja ne kauheesti kyseli kaikkee mahollista et mistä ollaan ja miks tultii koreaan ja jotai tommosta. (pääsin puhumaan suomeaki niille xD )
Ton jälkee meijät vietii omaan kotiluokkaan. :DD mulle näytettiin mun pulpetti ja sit kohta siinä on kauhee parvi poikia mun ympärillä ja kaikki halus kätellä mua. :D (musta tuntuu et kättelin joitaki poikia 3 kertaa > < )
Ton jälkee ku ope tuli luokkaan pääsin esittelee itteni virallisesti koko luokalle. Pojat vaa hurras mulle kauheesti :DDD
Oli kyll randomia koko päivä. Jotku tytöt ku ne näki mut, rupes kiljumaan xDDD hahahaaa... Ei ollu yhtää julkkis olo tai mitää. :DD
Loppu päivä sitte meni randomien moikkailujen vastaamisessa ja tylsistyneenä tunnilla istuessa. Korealaiset on kyll ihania. :D jotku sai kauheen shokin ku ne näki mut. Ja joka puolelta kuulu aina: O_O weiguki!! (ulkomaalainen) Sit mulle tuli juttelee paljo porukkaa, tyylillä: moi mun nimi on plaa plaa plaaa... Ja kohta ne tuli kysyy et hei muistatko mun nimen?... ^^"""" arvatkaapas muistinko? Mulle tais jäädä kokonainen yks nimi päähän tän paivän aikana.
KOulunjälkee menin suoraa A-hyonin hagwonille, ku sen akademi opettajan poika halus nähä mut. No siellä mä sitte venailin 2h sitä poikaa, ja sit ku se ilmesty paikalle kävi ilmi et sill pojal ei ollu mitää tietoo et mä oon siellä xD No sitte oltii aluks sillee et akward... Mut sitte juttu lähti luistamaan ku osas puhuu täydellistä enkkua (asunu 2v kanadassa) Tykkäsin kyll jutella sen klanssa tooosi paljon! :) Vaihettiin numerotki.
3.03.2012
Ihanaa sain sitte kunnon flunssan itelleni...... T_T Mulla oli ollu perjnataina kurkkukipee ja tänää se sit kärjisty. Chillailin vaa koko päivän himassa parantelemassa kurkkuparkaani. sen verran kävin pihalla et menin omman kanssa sinne kala markettiin. JUUU, ja ai nii joo, tolta eiliseltä pojalta (jonka nimi on muute Chong-uk) tuli mulle viestiä: et kuulin et oot kipee ootko kunnossa? :DDD aaaawwwwwwww <3 sulosta!! Miks suomessa ei tapahu näin????????????????
4.03.2012
aamulla mua jännitti ihan hulluna mennä kouluun. No siinä sit vaa aamupala tuli popsittua nopsaan ja koulupuku päälle ja bussipysäkille. :D Bussi pysäkillä venailin Keviniä pienen ikuisuuden (mentii siis ekana päivänä kahestaa kouluu) Ja sitte kevinin ansiosta jäätiin jollakin mystisellä pysäkillä pois bussista. Sitte käveltii pikavauhtia koululle. Koululla meijän piti mennä jonnekki english language luokkaan joka oli toisessa kerroksessa. Siinä me sitte yritettiin kiivetä Kevinin kanssa ylös rappusia ku IHAN kaikki muut oppilaat tulee alas portaita... (niillä oli pihalla avajais aamunauvaus tai jotai... O.o) OIkeesti hiukkasen ne tuijotti meitä. :D sanoin varmaan 20 hepulle hei. :DDD Hilluttiin siellä enkku luokassa sitte se tunti. Siellä oli enkunopettajia ja ne kauheesti kyseli kaikkee mahollista et mistä ollaan ja miks tultii koreaan ja jotai tommosta. (pääsin puhumaan suomeaki niille xD )
Ton jälkee meijät vietii omaan kotiluokkaan. :DD mulle näytettiin mun pulpetti ja sit kohta siinä on kauhee parvi poikia mun ympärillä ja kaikki halus kätellä mua. :D (musta tuntuu et kättelin joitaki poikia 3 kertaa > < )
Ton jälkee ku ope tuli luokkaan pääsin esittelee itteni virallisesti koko luokalle. Pojat vaa hurras mulle kauheesti :DDD
Oli kyll randomia koko päivä. Jotku tytöt ku ne näki mut, rupes kiljumaan xDDD hahahaaa... Ei ollu yhtää julkkis olo tai mitää. :DD
Loppu päivä sitte meni randomien moikkailujen vastaamisessa ja tylsistyneenä tunnilla istuessa. Korealaiset on kyll ihania. :D jotku sai kauheen shokin ku ne näki mut. Ja joka puolelta kuulu aina: O_O weiguki!! (ulkomaalainen) Sit mulle tuli juttelee paljo porukkaa, tyylillä: moi mun nimi on plaa plaa plaaa... Ja kohta ne tuli kysyy et hei muistatko mun nimen?... ^^"""" arvatkaapas muistinko? Mulle tais jäädä kokonainen yks nimi päähän tän paivän aikana.
KOulunjälkee menin suoraa A-hyonin hagwonille, ku sen akademi opettajan poika halus nähä mut. No siellä mä sitte venailin 2h sitä poikaa, ja sit ku se ilmesty paikalle kävi ilmi et sill pojal ei ollu mitää tietoo et mä oon siellä xD No sitte oltii aluks sillee et akward... Mut sitte juttu lähti luistamaan ku osas puhuu täydellistä enkkua (asunu 2v kanadassa) Tykkäsin kyll jutella sen klanssa tooosi paljon! :) Vaihettiin numerotki.
3.03.2012
Ihanaa sain sitte kunnon flunssan itelleni...... T_T Mulla oli ollu perjnataina kurkkukipee ja tänää se sit kärjisty. Chillailin vaa koko päivän himassa parantelemassa kurkkuparkaani. sen verran kävin pihalla et menin omman kanssa sinne kala markettiin. JUUU, ja ai nii joo, tolta eiliseltä pojalta (jonka nimi on muute Chong-uk) tuli mulle viestiä: et kuulin et oot kipee ootko kunnossa? :DDD aaaawwwwwwww <3 sulosta!! Miks suomessa ei tapahu näin????????????????
4.03.2012
aamulla lähettii A-hyonin kanssa Shinchoniin tapaamaan Juliaa, Ruusua ja niitten host broideja. (munki oli tarkotus eka ottaa mun host broidi mukaa, mut sen piti mennä akademiin joten se ei päässy :"( ) A-hyon otti indogwonilta kaverin kyytiin ja jatkettii sitte matkaa. Treffattiin Julia ja sen host broidi eka ja sitte Ruusu ja sen 2 broidia. Mentii eka sellaseen peli huoneeseen ja pelagttiin kaikkia mahollisia pelejä! :D oli kyll kivaa. :D Ja otettiiin purikuraaki sitte vielä kaiken päällisiksi.sit käytii vaikka ja missä: siellä game centeris, baskin robinsissa (syötiii ISO annos jääteliöä!!!!!! ja oli muuten HYVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! NOMS anteeks mull ei oo kuvaa tästä koska en jaksanu ottaa ku olin laiska ^^"" , norwbangissa, Shoppailemassa, syömässä (hampurilaista....^^.) vaikka ja missä. Vois ottaa uudestaa joku päivä !
Jouduin lähtee aikasemmi himaan ku muut, koska meille tuli kevinin porukat ja joku yfun hyypiö syömään ni tietysti mun piti olla paikalla kans..... (arvatkaa vaa ottiko päähän......... T_T) Mut syötii sentäs iha hyvää ruokaa himassa. Ruusun host broidit on kyll sulosia :DDD niist tuli heti mun kavereita xD
5.03.2012
Tänää mull oli vieläki kurkkukipua. Menin kouluu itekkseni. (seurasin sniikisti muita meijän koulun oppilaita xD) Koulussa onnistuin vielä löytämään oikeeseen luokkaan eksymättä. Tunneilla vaa chillailua... (tylsäää...) Sain tehtyä pikkasen lähemmän suhteen muutamaan heppuun. :D ´+ mun xylitolit tekee oikeesti toosi hyvin kauppansa täällä xD . Ruokailuy oli yhtä melusa ku edellinenki. Ruokavälkällä tutustuin paremmin Min-yong:iin + muihin (minyong on tyttö joka näyttää ihan pojatlta, puhuu ku poika ja sillä on poikien uniformu) Se on kyllä tosi ihana ja mukava heppu! :D voi että nautin sen seurasta. :D
Tänäänki tuli paljon random moikkailuja ja weiguki huutoja. en vielä uskaltanu oikein jutella pojille tossa vaiheessa. Ne ite tuli jonku verra juttelee mulle, niitten söpöllä takeltelevalla enkullaan > <
6.03
Koulubussi oli niin täynnä tänää, ettei mitää rajaa.... Huh huh.. unohdinpa siinnä sivussa ku panikoin et millä pysäkillä jään, ni klikkauttaa mun bussikorttia kahteen kertaan... (hyvästi 5000W :"(( ) ㅠㅠ....
kerkesin kuitenki ajoissa kouluun. :D Koulussa päiväni jatkui tylsillä tunneilla. Näin Min-yong:ia välkällä (se on vaa nii ihana!! ) Olin reipas ja sain puhuttua pojillekki tänää. :D Ne oli iha kikseissä ku menin siihe niitten rykelmään sanomaan moi ja mitä kuuluu. Sit ne sai päähänsä kysyä multa et: hei kuka on komein meistä? ..... olin sillee.... O_O..... apua...... mitä vastaan.. Sit tyylikkäästi kiersin sen sanomalla et: ootte kaikki komeita + korealaiset pojat on komeita. NO ei tää vie tähän jääny. ku ne ei saanu vastausta toho ekaan, ni sit ne kysy et: HEI KUKA ON MEISTÄ RUMIN? .......... Olin sillee.... ei apua..... ^^""""" Sit kiersin senki tyylikkäästi.....
Ruokavälkällä näin Kevinin ekaa kertaa kouluaikana. Sitku menin sanoo sille morjens ni sen kaveriporukka hyökkäs mun kimppuun xDD (sain tossa välissä kuulla ekan I love you kommentin :PPPP
Ruokavälkällä söin taas vaihteeks chu-hyonin kanssa (joka istuu mun vieressä meijän luokalla) .
Hilppasin sitte himaan Kevinin kanssa, kotona mutustin suklaata ja limua ja istuin koneella hetken aikaa. >D
7.3
tänäänki tunnit oli koulussa yhtä tylsiä ku edellisestki. (eika mulla ees ollu kirjoja joten piirtelin vaa kaikki tunnit) Sain juteltua pojillekki jo heti aamusta, ku ne jotai clubi juttua puhu ni menin kysymään et mitä hommaatte. Haluisin ite liittyä johonki klubiin joka sisältäis pianon.... Mut meijä koulussa ei taida olla sellasta. Ruokavälkällä tepastelin kamujen kanssa kioskille, näin taas Keviniä ja sen kavereita. :) Ton jälkee hilppasin kamujen kanssa meijän koulun ison jalkkis kentän ohi. Se reuna oli täynnä poikia (ku siellä oli joku peli meneillää ni ne kahto sitä) ni niistä melkein joka ikinen käänty kahtomaan mua xDD ei yhtää tullu julkkis fiilistä taas vaihteeks. Se oli oikeesti niin hauskaa ku kaikki vaa tuijotti sitä mukaa ku kävelin siitä ohi. :DDD Välkillä kaikki pojat vaa ympäröi mut ja kyseli kauheesti et missä asun, ja hiukkasen hankala oli selittää ku en asu aparmenissa vaan tämmöses mystisessä mini kerrostalossa, ni kukaa ei tajunnu et mis oikeesti asun..... ^^" (tai sit mä en vaa osaa selittää...)
Koulu jälkee lähettii kevinin kanssa hagwoniin. Matkalla tien toisella puolen oleva random tyttöjoukko (jostai toisesta koulusta) rupes heiluttaa meille... Ja ku bussi pysähty meijän ohi ni sieltä kurkisti varmaa 7 poikaa nenä kiinni ikkunassa xD (en ite nähny tätä, Kevin vaa sano mulle tästä) Oltii tos vaihees tilaamas jotai mystistä HYVÄÄ pannukakku stydeemiä, ni meinas tulla kiire, ni siinä oli joku random jätkä mua ennen ni se sano et voin saada sitä ennen. Kiiteltii kauheesti ja otettii pika spurtti hagwonille. Hagwonilla ei mitää erikoista. Ton jälkee kevinille syömää ja sitte himaa. Ai nii joo, aamulla sain toisen I love you kommentin meijä luokan hilperi pojalta (se on hilperi koska se ei malta pysyä yhtää paikallaa, se on koko aja jossaki menossa. xD )
Ja täällä sit oikeesti kuulee kuinka nätti ja pitkä ja kuinka ihanan pienet kasvot mulla on joka ikinen päivä väh. 5 kertaa.
8.03
Tää oli sählinki päivä... Nimittäin klubi sähläystä. En osannu yhtää päättää mihin klubiin halusin ja kaikki mun kamut halus mut niitten klubiin.... JEEES..... Sitte mulle vielä kivasti ilmotettiin sillee ajoissa et hie meillä on toisaa ulkoliikuntaa. Olin sillee et....... Kiva ku mullekki kerrotaan. Sainn sitte lainaa jonku tytön ulkoliikunta puvun. Liikunta tunti oli sellanen että ekat 2 min hypittii haarahyppyjä ja sitte tytöt meni istuu kentän reunalle ja pojat meni pelaa jalkapalloa...... Olin sillee, et O_o.... mäki haluuun pelaa jalkapalloa, enkä istua tylsistyneenä reunalla. o.o. mut en si kehannu mennä kysyy et pääsenkö mukaa ku en ees tienny joukkueita. MUTTA sitten huomasin koriskentällä pari poikaa jotka pelas korista. Menin sit sinne kysymään et pääsenkö mukaa. Ne heitti mulle sen pallon ja jollain mystisellä tuurilla sain heitettyä sen koriin. xDDD Sit ne oli sillee et O_O WOOOOOO!!! Sit ne kysy et haluunko niitten kanssa pelaamaan, ja totta kai halusin. Sit ne teki sellaset joukkueet minä ja joku korispoika (hyvä sellanen) vastaan 3 muuta poikaa.. No hyvä peli siitä tuli, ei ees taittu hävitä. xD Ne oli iha innoissaa ku tiesin kaikki säännöt yms.. (kiitos kuuluu suomen koululiikuntaan xD )
pikkuhiljaa sinne sitte valu loputki pojat töllistelemään meijä peliä. :DD Sit ja sain taas kuulla kuinka ihanan pieni pää mulla on.... Kiitos tästä.. xD
9.03
sain vihdoin päätettyä mihin klubiin menen. (jouduin arpomaan) ja päädyin KOKKAUSKLUBIIN!!! (pirkanmaan mafia, ku mä tuun takas täältä ni osaan toivonmukaan kokata korealaista ruokaa! )
Oon kyll tosi tyytyväinen valintaani. :))) Perjantai meni siinä missä muutki päivät eli tylsistyneen' tunnilla. Tutustuin myös paremmin Thaa-he:in (sellane aivan yli sulonen korealainen tyttö!! Jees päätin et siitä tulee mun best friend! ) Menin thaa-heen kanssa sit vielä syömäänki ja sen kavereiden. sit vaa hilppasin kotio koulunjälkee. (tänääki tuli paaljon random moikkailuja. :D )
JOo nostan hattua jos jaksoit lukea! :D Tässä tuli oikeesti PALJON tätä tekstiä!!! Saatte vielä loppukevennykseski kuvia <3<333
| minä ja meijän luokan söpö tyttö :D |
| näkymää luokan ikkunasta |
| mun luokka. :D mun pulpetti on toi ihan ton oven vieressä oleva |
| mun pulpetti <3 |
| käytävä näkymiä |
| oikealla on se jalis kenttä jonka ohi kävelin |
| koulu <3 |
| minä Thaa-hee ja sen kaveri (ei mitää tietoo nimestä.... ^^"" ) ja miten mä aina onnistun näyttää jotenki oudolta o.o |
| kakku jonka omma hommas <3333333 My LOVEE<3<333333 |
| nomsssss |
torstai 8. maaliskuuta 2012
Kaikkea mukavaa :D
ANTEEEEEEKS tiedän oon iha kamalasti myöhässä..... ^^""""""
28: kävin koululla host omman ja kevinin ja sen omaman kanssa tapaamassa reksiä ja ilmottautumassa. ^^
Koulussa oli muitaki oppilaita, eipä ne sit yhtää tuijottanukkaa ku mentii sinne koulupuvut päällä xD (huomahtaa sarkastinen vivahde xD ) meijä rehtori oli oikein mukava. Sellane rento ja mukava. :D Tykkäsin kyllä kovasti. :) Se otti meijät tosi ystävällisesti vastaan. Tän jälkee meille näytettiin kotiluokat. JA IHMISET olen tainut ehkä mainita jossain välissä et olisin menossa ykkösten kanssa samalle vuosikursille. Mutta tämä on siis väärää tietoa. Tuolla koulussa mulle ilmotettii et: juu sä oot kakkosten kanssa, ja sun luokkas on siis 2.7 (onnen numero :DDD Ihanaa <33)
KOulu oli oikein mukavan näkönen sekä sisältä että ulkoa. :)) No se onki aikas uus koulu etten yhtää ihmettele. Ja mun koulu on ISO! (ei siel tosiaa ookkaa ku se päälle tuhat oppilasta ) xD jeeps. Tän jälkeen
lähettiii käymää kevinin ja sen omman kanssa seoulissa. (namdaemunilla, dongdaemunilla ja myondogilla xDDD ) kaikki shoppailu paikat läpi siis xD Sain vihdoin ostettua mun koulupukukuun mätsäävät kengät. ^^
29: Porukat lähti töihin ja kouluun, no minäpä lähdin sitte ittekseni myondongille. :D (olin toissa iltana kysyny lupaa kävellä ympäri uiwangia vaan, mutta mun omma oli ymmärtäny väärin ja olin saanu luvan lähte iha mihi halusin kunhan osaisin tulla takas omin nokkineni) No mikäs siinä shoppaillessa sitten. :D mulla oli oikein mukavaa ^^ Siellä tuli ku olin kahtelemassa vaatteita ni sellane täydellinen yliopistolaisjätkä (pitkä, tyylikäs hyvännäkönen) juttelemaan mulle. :D Se halus kuulemma parantaa sen englantia jne... No sitte me vaihettii kakao talk osotteet ja se hilppas pois ja mä jäin venaa a-hyonia ku seki hlaus tulla myondongille koulu jälkee. :D
30 päivä
tästä en muista paljoa, koska unohin kirjottaa miun päväkirjaani tänä päivänä.. ^^" Mutta sen verran voin kertoa, et käytii Kevinin luona kylässä. Mun porukat ja kevinin porukathan on siis kavereita keskenää, joten ne juttelee melki päivittäin, mikä taas tarkottaa sitä, että me ollaa kevinin kanssa tekemisissä UISEIN....
Anteeks nyt en kerkii enempää kirjotella, oon taan kireinen, niin kuin tavallisestikki. ^^
Tän viikon kuulumiset saatte maybe viikonloppuna. :D Yritän parhaani olla olematta laiska ja kirjottaa tänne tooooooooooooooooooooooooosi pitkän tarinan. :D Ja kuviaki saatte mun koulusta jos muistan huomen aamulla ottaa kameran mukaa kouluu. :D
Jepulis. Tämmöstä täällä. :D Mulla menee toosi hyvin! Tykkään iha kamalasti olla täällä. ^^ Ihmiset on ihania. <3
moimoi
28: kävin koululla host omman ja kevinin ja sen omaman kanssa tapaamassa reksiä ja ilmottautumassa. ^^
Koulussa oli muitaki oppilaita, eipä ne sit yhtää tuijottanukkaa ku mentii sinne koulupuvut päällä xD (huomahtaa sarkastinen vivahde xD ) meijä rehtori oli oikein mukava. Sellane rento ja mukava. :D Tykkäsin kyllä kovasti. :) Se otti meijät tosi ystävällisesti vastaan. Tän jälkee meille näytettiin kotiluokat. JA IHMISET olen tainut ehkä mainita jossain välissä et olisin menossa ykkösten kanssa samalle vuosikursille. Mutta tämä on siis väärää tietoa. Tuolla koulussa mulle ilmotettii et: juu sä oot kakkosten kanssa, ja sun luokkas on siis 2.7 (onnen numero :DDD Ihanaa <33)
KOulu oli oikein mukavan näkönen sekä sisältä että ulkoa. :)) No se onki aikas uus koulu etten yhtää ihmettele. Ja mun koulu on ISO! (ei siel tosiaa ookkaa ku se päälle tuhat oppilasta ) xD jeeps. Tän jälkeen
lähettiii käymää kevinin ja sen omman kanssa seoulissa. (namdaemunilla, dongdaemunilla ja myondogilla xDDD ) kaikki shoppailu paikat läpi siis xD Sain vihdoin ostettua mun koulupukukuun mätsäävät kengät. ^^
29: Porukat lähti töihin ja kouluun, no minäpä lähdin sitte ittekseni myondongille. :D (olin toissa iltana kysyny lupaa kävellä ympäri uiwangia vaan, mutta mun omma oli ymmärtäny väärin ja olin saanu luvan lähte iha mihi halusin kunhan osaisin tulla takas omin nokkineni) No mikäs siinä shoppaillessa sitten. :D mulla oli oikein mukavaa ^^ Siellä tuli ku olin kahtelemassa vaatteita ni sellane täydellinen yliopistolaisjätkä (pitkä, tyylikäs hyvännäkönen) juttelemaan mulle. :D Se halus kuulemma parantaa sen englantia jne... No sitte me vaihettii kakao talk osotteet ja se hilppas pois ja mä jäin venaa a-hyonia ku seki hlaus tulla myondongille koulu jälkee. :D
30 päivä
tästä en muista paljoa, koska unohin kirjottaa miun päväkirjaani tänä päivänä.. ^^" Mutta sen verran voin kertoa, et käytii Kevinin luona kylässä. Mun porukat ja kevinin porukathan on siis kavereita keskenää, joten ne juttelee melki päivittäin, mikä taas tarkottaa sitä, että me ollaa kevinin kanssa tekemisissä UISEIN....
Anteeks nyt en kerkii enempää kirjotella, oon taan kireinen, niin kuin tavallisestikki. ^^
Tän viikon kuulumiset saatte maybe viikonloppuna. :D Yritän parhaani olla olematta laiska ja kirjottaa tänne tooooooooooooooooooooooooosi pitkän tarinan. :D Ja kuviaki saatte mun koulusta jos muistan huomen aamulla ottaa kameran mukaa kouluu. :D
Jepulis. Tämmöstä täällä. :D Mulla menee toosi hyvin! Tykkään iha kamalasti olla täällä. ^^ Ihmiset on ihania. <3
moimoi
perjantai 2. maaliskuuta 2012
kuviaaaa :D
Tässä postauksessa ette saa nyt tarinaa, vaan kuvia. :DD Teen varmaa huomenna tai ylihuomenna sit tarinapostauksen :DDD
Jees tämmösiä kuvia tällä kertaa. :)) Tosiaan siis seuraavassa postauksessa tulee olemaan PALJON asiaa et varautukaa pitkään lukuhetkeen :DD
Moikka moi kirjottelen taas jahka kerkiin =DD
| meija palatsi jossa käytii sisäänkäynti (en muista nimee ^^" ) |
| mina x frances <3 |
| YO! xD |
| ah, me vaihtarit ollaa aina nii söpöjä xD |
| mystinen äyriäiskeitto......-.-" |
| se hautausmaa jossa kävin |
| pieni osa mun sukkakokoelmasta :DDD |
| MUN PUHELIN<3<3 |
| meijä keittiö |
| olohuone + Songhun ja A-hyon. |
| näkymä ku meille tullaa sisää :D |
Moikka moi kirjottelen taas jahka kerkiin =DD
maanantai 27. helmikuuta 2012
moro pitkästä aikaa
Anteeks ku en oo kirjottanu vähää aikaa, mutku täaaä on ollu hulluna tekemistä joka päivä, etten vaa oo yksinkertasesto kerinnu. Hmmm.. mihin ihmeeseen mä jäinkään O_O (kaivaa päiväkirjan esiin*)
eli siis 22 päivä:
tällön ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Hilppasin yfun toimistolle seoulii yksin bussilla. Siellä ei taaskaan ollu vaihteeks mitään ihmeellistä. Ne tosin puhu tollon meille meijän kännyköistä ja siitä et ne on tehny diilin puhelinyhtiön kanssa koska vaihtareiden vanhemmat oli pitäny älämölöä siitä että ku vaihtareille on niin vaikea hommata puhelin diiliä.ja jotai tommosta. Laulettiin tollo Arirang laulua sellasten tyylikäiden viuhkien kanssa..... JEEE -.-"" xD mr. shinki laulo ihan mukana xDDD. Saatiinpa vielä ne tyylikkään viuhkat ittellemme lahjaks yfulta. :D Ai nii joo, tossa yks päivä sellane sulonen harabutsi (pappa) alko puhumaan mulle bussissa jotain randomia, ni näin sen tänää taas ku tulin bussilla himaan. se oli ihan kikseissä ku muistin sen viime kerrasta xD
Syötii tänää kimbabia NOMS!! tää on iha outoo, mä en ennen voinu sietää kimbabia tai mitään joka vähänki näytti sushilta, mut nyt syön tyytyväisenä kaikkia noita xD
23päivä:
Hilppasin Seoulii 9:säksi (voi niitä aamuruuhkia...... ihan täpötäynnä aina bussit..... T_T ) Yfun toimistolta lähettiin sitte porualla käymään jossai kuninkaallisessa palatsissa (tai jotai xD ) Voi että se oli HIENO!!! Mä haluun kans asumaan sinne!!! xD HUH HUH. Ihmiset hiukkasen tuijotti meitä ku sellanen 20-30 hengen porukka teini-ikäsiä ulkomaalasia hillu siellä xD. Ton jälkee mentii käymään jossai kaupapaikassa.. (Sillä on nimiki mut arvatkaa muistanko... ^^" ) Siellä myytii kaikkea korealaista vananajantyylistä tavaraa, ja kaikkea muuta söpöä <3 (käytii tuossa välissä syömässä jotai OUTOA meri ruokaa.... siellä sopassa siis oli simpukoita, katkarapuja (nomas) ja mustekalaa.... jooo o...... -.-""" ¨
tuon jälkee mentii käymää kahtoo jotai patsasta (joku kingi) ni sitte sieltä yhtäkkiä porhaltaa kauhee porukka korealaisia tyttöjä+poika kysyy multa elinalta,julialta ja ruusulta et voiks ne ottaa mejän kans kuvan xDD NO mikäs siinä, otettiin sitte niitten kanssa kuva ja sit siihe tuli vie jotai japseja kysyy et saaks neki ottaa kuva meijän kanssa xDD (siel taustal otti jotku randomitki ihmiset vaa kuvia meistä xDD )
Sit ku mentii takas päi ni meijän takana kulki yliopistolais poika porukka ni ne vaa yritti salakuvaa meitä xDD
24 päivä: Taas Yfun offiselle ja sieltä me lähettiin korean WAR museoon. (tarkotus oli eka mennä käymään worldcupp stadionilla mut sitte ei mentykkää sinne vaa mentii toho museoon) siellä otettiin eka yhteiskuvia ja sit mä sain hienon idean julian kanssa mennä ottamaan kuvia armeija miehien kanssa( jotka oli rappusten yläpäässä tuijottamassa meitä) no sit muutki halus ottaa kuvia niitte armeijö miesten kanssa xD
Sit mentii vaa käppäilee museoon. OIKEESTI valtavan mielenkiintone paikka!!!!Meillä ei ollu vaa käytössäku 45min, ja se ei riittäny mihinkää. meen sinne kyll joku kaunis päivä uudestaan ainaki 3 tunniks. Siellä sitte ku kahtottiin niitä aseita ni sinne ilmesty armeija jätkiä ja niistä yks tuli ihan ilosesti juttelee meille, ja halus sitte kuvan xDDD joooo... Tämmöstä täällä. XDD
ton jälkee mentii syömää tulista kanaa ja sieltä mentii MYONDONGILLEEEEE!!! xD JEEI!!! Niitä halpoja ja ihania upeita vaatteita!!!!<3<3<3<3aaaahhhhhh. Sain ostettua ittelleni paljon lisää vaatteita <3<3<3 noms<3 tahtoo sinne takas <3
Ku tulin sieltä sitte yksin subweilla (ekaa kertaa) himaan. tai no eka indogwonille, sit jotenki mystisesti onnistuin ottaa väärän bussin mut huomasin sen onneks nopsaa ja vaihdoin toisee ja pääsin turvallisesti himaan :DD Ku tulin bussista ni Songhun (mun broidi) oli mua sateenvarjon kanssa vastassa (koska siellä tihkutti) MIKS SUOMESSA MUN BROIDIT EI TUO MULLE SATEENVARJOA BUSSIPYSÄKILLE JOS SATAA??? xDDD jees sit venailtii et omma tuli kans bussista ja lähetii himaan.
25 päivä: tänään sain nukkua pitkään jopa kello 10. :D Siinä aamu chillailtii ja lähettii sitte käymään omman ja ahyonin kanssa kala ja hedelmä marketissa. sitä kaljen ja rapujen ja mustekalojen määrää... OIkeesti.... O_O....... huh huh. Ku tultii himaa sieltä ni pakattii ja lähettii sitte ajelemaan helmonnille päin. SIinä matkalla pysähyttiin käymään appan (isän) isän haudalla. seisoin vaa tyhmänä siinä vieressä ku noi muut vaa kumarteli sillee korealaesen perninteen tapaan sille. se hautausmaa oli kyllä iso ja hieno täytyy sanoa.
Sitte ajeltii sieltm' helmonnille. Helmonnilla oli oikeesati ihan kamalasti porukkaa. Sinne tuli kaikenkaikkiaa varmaa lähemmäs 30 henkilöä. mutta talon pienuus ja ihmisten paljoushan ei menoa haitannu. :D Oli oikein mukavaa. :D meillä oli illalla joku tyylillä talentin pana juttu, jossa sit oli 50,000 wonia pää palkinto. :D jees. täytyy kyllä sanoa et mun host serkku poika osaa kyllä laulaa ja soittaa kitaraa. HUh huh. Oikeesti ne kaikki oli tosi ihania ja oli kauheen kiinnostuneita musta. :D Siellä oli myös söpöjä 2v ja 6v lapsia. :D AAAAWWW: ihania!!!! <3<3 semmosta. :D
26 päivä: chillailtii helmonnin himassa, (TYLSÄÄÄÄ:..) puhuin vaa tälle mun serkku pojalle (jonka nimeä en nyt tosiaan muista) ja sekä mun muille host serkuille. :D Sitte illalla 8 aikaa lähettii takas himaan päin ajelemaan, mut siinä matkalla pysähyttiinn käymään omman kaverin isän hautajaisissa. Kaikki vähä tuijotti mua et mitä ihmettä ulkomaalainen tekee hautajaisissa. o.o. Eka ne meinas pistää mutki kumartamaan sille omman kaverin isälle (joka oli siis kuollu) mut sit muistutin niitä et hei oon kristitty, ni sit mun ei tarttenu kumarrella. me mentii vaa sit ahyonin ja songhunin kanssa istumaan sellasee pöydän ympärille ja mutustettiin mandariinia siinä. Sit vaa ton jälkee lähettii himaan. oltii joksus 2 aikaa yöllä kotona. Ai niin ja joo, helmonni tuli meille täksi viikoksi.
27 päivä. Yfun toimistolle matkamme vie jälleen kerran. sieltä raahauduttiin kirkkoon ja siellä sit joku papparainen höpötti 10 vuotta jotai korean ylistystä taas. Sit me saatii vihdosta viimein PUHELIMET!!!!!!!!!!!!!! jeeeeee tätä on ootettu!!!!!! :D
Ton jälkee tulin vaa himaan, ja ku omma tuli kotio ni kysäsin et saanko käydä kävelemässä, ja sain luvan ja lähin sitte käppäilemaan ympäriinsä. :) muuta mitöön erikoista ei sit kai tapahtunukkaa. (paitsi et kaupassa myyjät sano mua nätiksi ku luuli etten tajua koreaaa xDDD jeees, mä viihdyn täällä xD )
tänää ois tarkotus mennä käymää koululla vihdosta viimein!!! venailen tässä et kevin rimpauttas mulle et tietäsin et millo lähetää. Ku sitä ennen ois vielä tarkotus käydä korean hagwonissa opiskelemassa koreaa. OOn vää nyt iha pihalla vähä kaikesta. en yhtää tiä minne ja millon ois tarkotus mennä ja pitääks mun ny laittaa se koulupuku päälle vai ei (omma aamulla jotaki höpötti et pitäis laittaa, mut en mä tiä.. o.o)
Juups. Nostan hattua jos jaksoit lukea xDD Ja pahoittelen kirjotus virheitä. en ny kerkiä tarkistaa ku on kauhee kiire tässä. kuvia saatte sit ens kerralla. :)
Ja miikka ja samuel (mun broidit suomessa xD ) mun sisko on teijän fani, et sit ku jutellaa äiten kanssa teijän pitää näyttää pärstäänne siinä :D
moi moi
eli siis 22 päivä:
tällön ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Hilppasin yfun toimistolle seoulii yksin bussilla. Siellä ei taaskaan ollu vaihteeks mitään ihmeellistä. Ne tosin puhu tollon meille meijän kännyköistä ja siitä et ne on tehny diilin puhelinyhtiön kanssa koska vaihtareiden vanhemmat oli pitäny älämölöä siitä että ku vaihtareille on niin vaikea hommata puhelin diiliä.ja jotai tommosta. Laulettiin tollo Arirang laulua sellasten tyylikäiden viuhkien kanssa..... JEEE -.-"" xD mr. shinki laulo ihan mukana xDDD. Saatiinpa vielä ne tyylikkään viuhkat ittellemme lahjaks yfulta. :D Ai nii joo, tossa yks päivä sellane sulonen harabutsi (pappa) alko puhumaan mulle bussissa jotain randomia, ni näin sen tänää taas ku tulin bussilla himaan. se oli ihan kikseissä ku muistin sen viime kerrasta xD
Syötii tänää kimbabia NOMS!! tää on iha outoo, mä en ennen voinu sietää kimbabia tai mitään joka vähänki näytti sushilta, mut nyt syön tyytyväisenä kaikkia noita xD
23päivä:
Hilppasin Seoulii 9:säksi (voi niitä aamuruuhkia...... ihan täpötäynnä aina bussit..... T_T ) Yfun toimistolta lähettiin sitte porualla käymään jossai kuninkaallisessa palatsissa (tai jotai xD ) Voi että se oli HIENO!!! Mä haluun kans asumaan sinne!!! xD HUH HUH. Ihmiset hiukkasen tuijotti meitä ku sellanen 20-30 hengen porukka teini-ikäsiä ulkomaalasia hillu siellä xD. Ton jälkee mentii käymään jossai kaupapaikassa.. (Sillä on nimiki mut arvatkaa muistanko... ^^" ) Siellä myytii kaikkea korealaista vananajantyylistä tavaraa, ja kaikkea muuta söpöä <3 (käytii tuossa välissä syömässä jotai OUTOA meri ruokaa.... siellä sopassa siis oli simpukoita, katkarapuja (nomas) ja mustekalaa.... jooo o...... -.-""" ¨
tuon jälkee mentii käymää kahtoo jotai patsasta (joku kingi) ni sitte sieltä yhtäkkiä porhaltaa kauhee porukka korealaisia tyttöjä+poika kysyy multa elinalta,julialta ja ruusulta et voiks ne ottaa mejän kans kuvan xDD NO mikäs siinä, otettiin sitte niitten kanssa kuva ja sit siihe tuli vie jotai japseja kysyy et saaks neki ottaa kuva meijän kanssa xDD (siel taustal otti jotku randomitki ihmiset vaa kuvia meistä xDD )
Sit ku mentii takas päi ni meijän takana kulki yliopistolais poika porukka ni ne vaa yritti salakuvaa meitä xDD
24 päivä: Taas Yfun offiselle ja sieltä me lähettiin korean WAR museoon. (tarkotus oli eka mennä käymään worldcupp stadionilla mut sitte ei mentykkää sinne vaa mentii toho museoon) siellä otettiin eka yhteiskuvia ja sit mä sain hienon idean julian kanssa mennä ottamaan kuvia armeija miehien kanssa( jotka oli rappusten yläpäässä tuijottamassa meitä) no sit muutki halus ottaa kuvia niitte armeijö miesten kanssa xD
Sit mentii vaa käppäilee museoon. OIKEESTI valtavan mielenkiintone paikka!!!!Meillä ei ollu vaa käytössäku 45min, ja se ei riittäny mihinkää. meen sinne kyll joku kaunis päivä uudestaan ainaki 3 tunniks. Siellä sitte ku kahtottiin niitä aseita ni sinne ilmesty armeija jätkiä ja niistä yks tuli ihan ilosesti juttelee meille, ja halus sitte kuvan xDDD joooo... Tämmöstä täällä. XDD
ton jälkee mentii syömää tulista kanaa ja sieltä mentii MYONDONGILLEEEEE!!! xD JEEI!!! Niitä halpoja ja ihania upeita vaatteita!!!!<3<3<3<3aaaahhhhhh. Sain ostettua ittelleni paljon lisää vaatteita <3<3<3 noms<3 tahtoo sinne takas <3
Ku tulin sieltä sitte yksin subweilla (ekaa kertaa) himaan. tai no eka indogwonille, sit jotenki mystisesti onnistuin ottaa väärän bussin mut huomasin sen onneks nopsaa ja vaihdoin toisee ja pääsin turvallisesti himaan :DD Ku tulin bussista ni Songhun (mun broidi) oli mua sateenvarjon kanssa vastassa (koska siellä tihkutti) MIKS SUOMESSA MUN BROIDIT EI TUO MULLE SATEENVARJOA BUSSIPYSÄKILLE JOS SATAA??? xDDD jees sit venailtii et omma tuli kans bussista ja lähetii himaan.
25 päivä: tänään sain nukkua pitkään jopa kello 10. :D Siinä aamu chillailtii ja lähettii sitte käymään omman ja ahyonin kanssa kala ja hedelmä marketissa. sitä kaljen ja rapujen ja mustekalojen määrää... OIkeesti.... O_O....... huh huh. Ku tultii himaa sieltä ni pakattii ja lähettii sitte ajelemaan helmonnille päin. SIinä matkalla pysähyttiin käymään appan (isän) isän haudalla. seisoin vaa tyhmänä siinä vieressä ku noi muut vaa kumarteli sillee korealaesen perninteen tapaan sille. se hautausmaa oli kyllä iso ja hieno täytyy sanoa.
Sitte ajeltii sieltm' helmonnille. Helmonnilla oli oikeesati ihan kamalasti porukkaa. Sinne tuli kaikenkaikkiaa varmaa lähemmäs 30 henkilöä. mutta talon pienuus ja ihmisten paljoushan ei menoa haitannu. :D Oli oikein mukavaa. :D meillä oli illalla joku tyylillä talentin pana juttu, jossa sit oli 50,000 wonia pää palkinto. :D jees. täytyy kyllä sanoa et mun host serkku poika osaa kyllä laulaa ja soittaa kitaraa. HUh huh. Oikeesti ne kaikki oli tosi ihania ja oli kauheen kiinnostuneita musta. :D Siellä oli myös söpöjä 2v ja 6v lapsia. :D AAAAWWW: ihania!!!! <3<3 semmosta. :D
26 päivä: chillailtii helmonnin himassa, (TYLSÄÄÄÄ:..) puhuin vaa tälle mun serkku pojalle (jonka nimeä en nyt tosiaan muista) ja sekä mun muille host serkuille. :D Sitte illalla 8 aikaa lähettii takas himaan päin ajelemaan, mut siinä matkalla pysähyttiinn käymään omman kaverin isän hautajaisissa. Kaikki vähä tuijotti mua et mitä ihmettä ulkomaalainen tekee hautajaisissa. o.o. Eka ne meinas pistää mutki kumartamaan sille omman kaverin isälle (joka oli siis kuollu) mut sit muistutin niitä et hei oon kristitty, ni sit mun ei tarttenu kumarrella. me mentii vaa sit ahyonin ja songhunin kanssa istumaan sellasee pöydän ympärille ja mutustettiin mandariinia siinä. Sit vaa ton jälkee lähettii himaan. oltii joksus 2 aikaa yöllä kotona. Ai niin ja joo, helmonni tuli meille täksi viikoksi.
27 päivä. Yfun toimistolle matkamme vie jälleen kerran. sieltä raahauduttiin kirkkoon ja siellä sit joku papparainen höpötti 10 vuotta jotai korean ylistystä taas. Sit me saatii vihdosta viimein PUHELIMET!!!!!!!!!!!!!! jeeeeee tätä on ootettu!!!!!! :D
Ton jälkee tulin vaa himaan, ja ku omma tuli kotio ni kysäsin et saanko käydä kävelemässä, ja sain luvan ja lähin sitte käppäilemaan ympäriinsä. :) muuta mitöön erikoista ei sit kai tapahtunukkaa. (paitsi et kaupassa myyjät sano mua nätiksi ku luuli etten tajua koreaaa xDDD jeees, mä viihdyn täällä xD )
tänää ois tarkotus mennä käymää koululla vihdosta viimein!!! venailen tässä et kevin rimpauttas mulle et tietäsin et millo lähetää. Ku sitä ennen ois vielä tarkotus käydä korean hagwonissa opiskelemassa koreaa. OOn vää nyt iha pihalla vähä kaikesta. en yhtää tiä minne ja millon ois tarkotus mennä ja pitääks mun ny laittaa se koulupuku päälle vai ei (omma aamulla jotaki höpötti et pitäis laittaa, mut en mä tiä.. o.o)
Juups. Nostan hattua jos jaksoit lukea xDD Ja pahoittelen kirjotus virheitä. en ny kerkiä tarkistaa ku on kauhee kiire tässä. kuvia saatte sit ens kerralla. :)
Ja miikka ja samuel (mun broidit suomessa xD ) mun sisko on teijän fani, et sit ku jutellaa äiten kanssa teijän pitää näyttää pärstäänne siinä :D
moi moi
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)