Eli siis joo, kuten varmaa kuvasta näkyy, mun kaunis blogini on saanut uuden tosi taidokkaan ulkomuodon. :D Se edellinen oli joku hyper tylsä ni kyllästyin siihe. Voi kyll olla hyvin silti mahollista et tää saattaa muuttuu täs viel. ^^ Joo eli mitää mielenkiintoista ei oo siis vielä tapahtunu mun lähdön kannalta. Seuraava vaihtari laskuki pitää maksaa vast tos ens kuussa. Oon vaan ollu töissä ja koulussa, sen minkä oon kerinny. :) Ei mulla tätä nykyä paljo muuta elämää ookkaa.
Mun synttärit pitäs olla tos koht 2vk päästä et niitä odotellessa, jos vaikka sais sen uuden kameran, jonka vois sitte raahata mukaa koreaan. :D Mulla ei myöskää toistaiseksi oo mitää käsitystä et oliko ne mun paperit kunnossa vai pitääkö mun vielä korjata niitä.. o.o Toivottavasti ilmottavat pian, en malta enää oottaa.
Just tos vähäaika sit laskeskelin et ois semmoset 24vk until Korea, jos myö siis lähetää samaa aikaa ku noi jotka lähti tänä vuonna. =DD ne viikot tulee kyll menee tosi nopee koulun ja töiden lomassa. ^^
Jooh mutta YFU:n kirjettä odotellessa menempä tästä vaikka tekemään nuo historian ja Yh:n läksyt ku ne katsoo niin odottavasti tossa vieressä. xD
keskiviikko 7. syyskuuta 2011
maanantai 8. elokuuta 2011
Kohta kouluu---
Eli siis, pitkästä aikaan tänne taas kirjottelen, ja voi vitsi et mull on omaperäisiä otsikoita xD
Joo, mut siis asiaan, eli nyt olis jo ensimmäinen vaihtarilasku maksettu, jonka suuruus oli semmoset 2390 euroa... eräpäivä oli tos 5.8 (sinne meni mun kesätyö rahat... :"( )
Olen myös saanut jo toisen hepatiitti A ja B (twinrix) rokotteen tähänmennessä ja viimenen sellainen pitäis käydä ottamassa tossa Joulukuun loppu puolella, luultavasti 20 päivä eli just sillee nätisti enne jouluu. :D
Mitäs muuta... hmmm, joo siis keskiviikkona alkais koulu, eli mun lukion toinen vuosikurssi starttais käyntiin, (ja olin pahis ja tilasin kirjat vasta tänään... ^^;, opet tykkää hyvää ku mull ei oo niitä täll viikol) xD
Pitää oikeesti alkaa skarpata koulussa tänä vuonna ja saada paljon hyviä numeroita!! :)) Mut kyll mä pystyn siihe! =D
Viikonloput taitaaki mennä työn merkeissä ja kaipa joudun raahautuu joskus töihi koulunjälkeenki. Mut ei se mittää, hyvä vaa ku on töitä ni saa rahaa, et voi maksaa noit laskui ja saada paljoooon käyttö rahaa koreaan!!! :DD
Semmosta tällä kertaa, nyt tämä tyttö laittaa nukkumaan, ku toi nukkumatti näyttää aika vihaselta jo tossa vieressä xD
Joo, mut siis asiaan, eli nyt olis jo ensimmäinen vaihtarilasku maksettu, jonka suuruus oli semmoset 2390 euroa... eräpäivä oli tos 5.8 (sinne meni mun kesätyö rahat... :"( )
Olen myös saanut jo toisen hepatiitti A ja B (twinrix) rokotteen tähänmennessä ja viimenen sellainen pitäis käydä ottamassa tossa Joulukuun loppu puolella, luultavasti 20 päivä eli just sillee nätisti enne jouluu. :D
Mitäs muuta... hmmm, joo siis keskiviikkona alkais koulu, eli mun lukion toinen vuosikurssi starttais käyntiin, (ja olin pahis ja tilasin kirjat vasta tänään... ^^;, opet tykkää hyvää ku mull ei oo niitä täll viikol) xD
Pitää oikeesti alkaa skarpata koulussa tänä vuonna ja saada paljon hyviä numeroita!! :)) Mut kyll mä pystyn siihe! =D
Viikonloput taitaaki mennä työn merkeissä ja kaipa joudun raahautuu joskus töihi koulunjälkeenki. Mut ei se mittää, hyvä vaa ku on töitä ni saa rahaa, et voi maksaa noit laskui ja saada paljoooon käyttö rahaa koreaan!!! :DD
Semmosta tällä kertaa, nyt tämä tyttö laittaa nukkumaan, ku toi nukkumatti näyttää aika vihaselta jo tossa vieressä xD
tiistai 14. kesäkuuta 2011
Kesä
Non nii nyt on päästy päälle viikko sitte koulusta pihalle. Iha kiva tokariki tuli, aika lailla semmonen ku oletinki.
Oon myös saanu vihdoista viimein mun ihanan paperikasan täytettyä ja lähetettyä YFU:lle päin. Mull on kyll semmonen kutina et ne tulee vie takas korjattavaksi...^^; no saas ny nähä. :)
Mitäs muuta ,hhmm. no oikein muuta tässä vaihto vuoteen liittyviä asioita ei ookka vie oikein tapahtunut yllätys yllätys. Seuraavaks ootellaa et sielt tulis ensimmäinen lasku, joka pitäs tupsahtaa postilaatikkoon tossa elokuun alussa.
Vois myös käydä pistäyttää ittelle ensimmisen osan hepatiitti rokotteista... (vihaan piikkejä... ;( )
Oon jo kyll saanu ostettua jo ekan rokotus osan mut pitäis soittaa terveyskeskuksee vielä ja tilata aika terveydenhoitajalle tai jollekki joka vois pistää sen mulle.
Koreaa oon taas hiukkasen kerinny opiskella, en nyt mitenkää kauheesti, ku oon kesätöissä ni ne vie kamalasti aikaa mut jonku verra kuitenki. :) Pitäis vaa jaksaa opiskella vähä ahkerammi.
Viel ois semmoset 8kk toho lähtöön et sitä odotellessa kerkee onneks vie hyvi opetella lisää koreaa. :D
Oon myös saanu vihdoista viimein mun ihanan paperikasan täytettyä ja lähetettyä YFU:lle päin. Mull on kyll semmonen kutina et ne tulee vie takas korjattavaksi...^^; no saas ny nähä. :)
Mitäs muuta ,hhmm. no oikein muuta tässä vaihto vuoteen liittyviä asioita ei ookka vie oikein tapahtunut yllätys yllätys. Seuraavaks ootellaa et sielt tulis ensimmäinen lasku, joka pitäs tupsahtaa postilaatikkoon tossa elokuun alussa.
Vois myös käydä pistäyttää ittelle ensimmisen osan hepatiitti rokotteista... (vihaan piikkejä... ;( )
Oon jo kyll saanu ostettua jo ekan rokotus osan mut pitäis soittaa terveyskeskuksee vielä ja tilata aika terveydenhoitajalle tai jollekki joka vois pistää sen mulle.
Koreaa oon taas hiukkasen kerinny opiskella, en nyt mitenkää kauheesti, ku oon kesätöissä ni ne vie kamalasti aikaa mut jonku verra kuitenki. :) Pitäis vaa jaksaa opiskella vähä ahkerammi.
Viel ois semmoset 8kk toho lähtöön et sitä odotellessa kerkee onneks vie hyvi opetella lisää koreaa. :D
maanantai 9. toukokuuta 2011
Tästä se lähtee!!
Joo siis tarkoituksena ois lähtee Etelä-Koreaan vaihtoon tossa helmikuussa 2012. (älkää kysyky miks aloin kirjottaa jo ny xD)
Eli siis YFU:n kautta oisin lähössä. Mull oli haastattely YFU:lta heti tossa helmikuussa. (soitin sinne heti samana päivänä jollon haku aika alko vuodelle 2012, et pääsenkö haastatteluun, et varmasti pääsen just sinne maahan minne haluan ) Niinhän siinä sitte kävi et ne hyväksy mut, ja sain hyper paksun kirjekuoren postilaatikkooni jossa oli kaiken maailman papereita (mm. lasku, lääkärin ja hammaslääkärin papereita, opettajan suosituskirje ja jotai vakuutys sälää) joitka sitten pitäs olla lähetetty yfu.n toimistoo viimeistää 15.6.
Meikä kyll hyppi tasajalkaa ja kiljuin kun sain ton kirjeen. :D sydän pompotti varmaan tuhatta ja sataa ku aukasin sen, ja si siin luki et: Onneksi olkoon! Sinut on hyväksytty YFU:n vaihto-oppilaaksi Etelä-Koreaan lukuvuodeksi 2012-2013. :D
No tällähetkellä ei kai tässä mitä muuta ihmeellistä. Pitäis noi loput paperit vaa saada täytettyä ja sit vie muistaa lähettääki ne ajoissa. =D Ja tän lisäks pitää opiskella koulussa ahkerasti ja saada paljon hyviä numeroita...Ja vois opiskella vähä lisää koreaa. Oon jo opiskellu sitä itsenäisesti noin ehk päälle vuoden, mut mull tahtoo silti olla kaikki vähä hukassa... ^^;
No tämmöstä ny tällä kertaa. :D Kattoo ny millo päivitän seuraava kerra ku tässä voi vierähtää tovi jos toinenki ennen ku mitää järkevää oikeastaa tapahtuu... :)
Eli siis YFU:n kautta oisin lähössä. Mull oli haastattely YFU:lta heti tossa helmikuussa. (soitin sinne heti samana päivänä jollon haku aika alko vuodelle 2012, et pääsenkö haastatteluun, et varmasti pääsen just sinne maahan minne haluan ) Niinhän siinä sitte kävi et ne hyväksy mut, ja sain hyper paksun kirjekuoren postilaatikkooni jossa oli kaiken maailman papereita (mm. lasku, lääkärin ja hammaslääkärin papereita, opettajan suosituskirje ja jotai vakuutys sälää) joitka sitten pitäs olla lähetetty yfu.n toimistoo viimeistää 15.6.
Meikä kyll hyppi tasajalkaa ja kiljuin kun sain ton kirjeen. :D sydän pompotti varmaan tuhatta ja sataa ku aukasin sen, ja si siin luki et: Onneksi olkoon! Sinut on hyväksytty YFU:n vaihto-oppilaaksi Etelä-Koreaan lukuvuodeksi 2012-2013. :D
No tällähetkellä ei kai tässä mitä muuta ihmeellistä. Pitäis noi loput paperit vaa saada täytettyä ja sit vie muistaa lähettääki ne ajoissa. =D Ja tän lisäks pitää opiskella koulussa ahkerasti ja saada paljon hyviä numeroita...Ja vois opiskella vähä lisää koreaa. Oon jo opiskellu sitä itsenäisesti noin ehk päälle vuoden, mut mull tahtoo silti olla kaikki vähä hukassa... ^^;
No tämmöstä ny tällä kertaa. :D Kattoo ny millo päivitän seuraava kerra ku tässä voi vierähtää tovi jos toinenki ennen ku mitää järkevää oikeastaa tapahtuu... :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)