sunnuntai 19. helmikuuta 2012

2 päivää koreassa!! :DDD

Huh huh. Kuinka nopeasti aika menee. Siis eilen aamulla korean aikaan 9.30 saavuttiin incheonin lentokentälle. :D Lento meni hyvin, mutta tuntui ihan kamalan pitkältä. siinä kolmen tunnin jälkeen tuli jo fiilis et joo nyt vois olla jo perillä. En saanut oikein nukuttuakaan koko matkan aikana vaikka yritys oli kova. hölötettiin kaikkea viisasta ja käytettiin viihdemasiinaa. Mut iha jees oli lentoki. Siinä vaiheessa ku alko korea näkyy alapuolella alko kyllä hiukkasen jäninittää
Ku me sitte vihdosta viimein päästiin korean maalle, ni oli kyllä  katottavaa, ikkunasta näky vaa järkyttävän kokosia rakennuksia. käytiin sitte hakemassa laukut, kaikki saatiin ne et onneks ei siin ollu mitää ongelmaa. sit vaa ku mentii sinne normi aulaan ni meijä hostit oli vastassa. :D Mun ihanat hostit oli tehny mulle yli söpön kyltin jossa luki: welcome to korea Suvi :D se oli yli sulonen. :DD kuulemma appa (isä) ole tehny sen mulle <3<3 oi ku söpöö :DD
ennen lähtöö, venaillaan koneeseen menoo :D

eka kuva koreassa :DD

me+ meidän hostit<3
Sit mentii autoo ja ajeltiin pitkin ja poikin (appa ajeli eka väärään suuntaa xD ) sitte mentii heti syömää jotai yli hyvää korealaista nuudelia. noms noms. :D Sit vaa mentii himaa.
Tää mun koti tääl on toosi söpö ja pikkanen. :D Mulla ja A-hyon:illa on yhteinen huone. se on sellane söpö ja pieni :D Jotenki mua ei haittaa ollenkaa vaik mulla on jaettu huone siskon kanssa, koska sitte en ainakaa tuu eristäytyy perheestä. Ja A-hyon on vaa nii ihana, ni mikäs tässä :D
  sitte siinä jahka olin saanu kamat purettua ja tuliaset jaettua, ni lähin A-hyonin kanssa kävelemään pitkin Uiwangia. käytii sellasessa lotte-martissa, (kauppa keskus) josta sain ostettua tavaraa mm. kouluun sisätossut ja sukkikksia ja tumput (koska olin unohtanu omani suomeen :DD ) ton jälkee mentii käymää kattoo A-hyonin koulua joka oli siinä lähellä. siinä matkalla tuli vastaan 3 söpöö pikku poikaa ja ne vaa huus mun perään et: annyong haseyo, annyong haseyo, yongoro Hello Hello (annyong haseyo---- is in english Hello Hello xDD )
sitte vaa chillailtii loppu ilta. Mua alko väsyttää jo joskus 8 aikaa ja hilpsin nukkumaan, ku muut jäi katsomaan tv:tä.

Tänään:
aamulla Omma (äiti) tuli herättämään miut ja A-hyon:it siinä puoli 9 korvissa. Sitte mutustettii aamupala... Eli nokan etee törkättii iso riisikulho sekä muita lisä juttuja kuten kimchiä, kuivattua merilevää (joka on aivan ihanaaaaa<3<3<3) ja jotai muita joistya mulla ei oo hajuakaa mitä ne on. sitte sen jälkee Song-hun lähti kavereittensa kanssa johonki (host veli) ja minä omma ja A-hyon vaa mentii istuu  sohvalle ja noi pisti tv:n päälle. No sit miuta ja ommaa rupes nukuttaa ja mentii sitte kaikki nukkumaan. oli tarkotus nukkua vaan iha hetki mut nukuttiinkli varmaa tunti, ja myöhästyttii tapaamiselta (oltii sovittu et mennään tapamaan Keviniä joka siis on kanadalainen  vaihtari ja menee mun kans samaa kouluu) joten ne sit päätti tulla tänne. Sit omma teki meille pika vaihtia ruuan ja heti sn jälkee ne saapuki meille. Keven ja sen porukat oli tosi kivoja :)

tän jälkee lähettii A-hyonin kanssa käymaa anyagissa ja se näytti et missä miun koulu sijaitsee (se on tosi lähellä, pääse helposti bussilla maybe 7min) mut jatkettii siitä sit pitemmälle anyagin keskustaa. Oikeesti se rakennusten määrä.... HUH HUH..... jäätäviä kerrostaloja ja kauppakeskuksia joka puolella. ja kaikki on täällä jotenki 5 kertaa suurempaa ku suomessa. Mentii sin A-hyonin kanssa sellasee loputtoman pitkään maanalasee kauppakeskukseee. siellä oli oikeesti vaikka ja mitä.ja kaikki kamat on iha sika halpoja ja söpöjä.  EN oikein osannu ostaa mitää ku oli vaa nii paljo nähtävää, että silmä vaa lepäs siinä näyssä. (kuvia en saanu koska kamera jäi kotio)
Sain kuitenki ostettua pari vihkoa kouluun ja kyniä ja söpön pannan ja yhet söpöt pörrö housut (a-hyonilla ja song-hunilla ki on sellaset, joten toki minunki piti saaha xD )
Nyt sen jälkee ollaa vaa chillailtu kotona. nuo kahtelee tuolla parhaillaan jotain korealaista kulttuuri ohjelmaa. NI sain tässä sopivan välin kirjotella tänne :)
Ai niin joo. vähänkö mua huvitti ku eile illalla appa vaa katteli baseball juttuu netistä jossa opetetaan lyönetjä ja kaikkee, ja jahka heräsin ni se oli mailan kanssa olohuoneessa heilumassa ja harjottelemassa löyntejä :D Ja sit se laitto päällensä tyylikkään baseball asun ja lähti jonneki pelaamaan sitä xDDD

Ja sitte vielä sellasta että nuo mun hostit on ollu ihania ja hommannu mulle koulupuvun joka on ylisöpö ja sopii täydellisesti mulle. <3<3

Yks juttu mua harmittaa täällä. Se on ku mun perhe ei käy kirkossa. Mutta ku puhuin A-hyonin kanssa ni se sano et voin iha hyvi mennö kirkkoon jos haluan. Et nyt vaa pitäs kahtella joku söpö kirkko. vois vaikka kouluta kysyä että jos siellä ois kavereita jotka kävis jossa kirkossa ja voin ottaa mut sinne :)

Juup tällasta. Tosi hyvin on menny. et tykkään tosi paljon olla täällä. IHANA PERHE!!! <3<3 voi että <3<3 mun pikkuveli on vielä tosin ujo, ei kauheesti puhu mulle, mut kyllä se siitä! :) Käviki niin et mun host äiti ei puhukkaa enkkua ollenkaa, vaa A-hyon puhuu enkkua. :D Mut näillä mennään!! :D

Ps. äiti ja iskä sanoin A-hyonille siitä jutusta,ku oltii anyagissa ja sain tilaisuuden kertoa, mut musta tuntuu et se ei oikein ymmärtäny kokonaisuutta ja tälleen, mut yritän pikkuhiljaa valaistaa niiitä enemmän ^^"

Nyt saatte vielä kuvia :D
tämmösiä "pieniä" rakennuksia täällä

mun ihana koulupuku xD

heheee :D

osa mun ostoksista

miun ja A-hyonin huone



:) Päivitän seuraavan kerra jahka mulla on aikaa :) Huomenna ois vihdoin tarkotus mennä SEOULIIIIIIN!!!! hohohooo, tosin se on yfu:n joku valmennus mutta mikäs siinä ;D
Morjens <3

torstai 16. helmikuuta 2012

TÄNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!

MItä oikeesti tapahtuuuu!!! Mä en vaa tajuuu et tänäää lähen (kyllä kello on yli 12!! xD  joten tänään)
Tosi omituista ku kaikilta tulee vaa viestii et hyvää matkaa Suvi.... o.o
OOOOOON VAA NII KIKSEISSÄ!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Tänäää mä suuntaan kokkani ja nokkani kohti korean tasavaltaa..... Mull on vaa jotenki tosi tyhmä ja tyhjä olo.. O_O


Olin ahkera tyttö ja pakkasin kaikki valmiiks aamua varten ja siivosin huoneeni loppuun (mun huone menee siskolle) Kävin eilen myös vihdosta viimein hakemassa mun ihanat Wonini Forexista ja samalla ku kerra tampereelle asti vaivauduin ni ostin jotai pikkusälää lisää koreaan. :)

Mulla on ollu iha koko päivä sellane fiilis että perhosia lentelis vatsassa. Ja eile ku kävin kurkkaa abi gaalan ja sanoo kavereille heipat ni sain kyynelkanavatki jo kuivatettua. Tänään aamulla ois sitte tarkotus kuivattaa vie vähä lisäää...
Suunnitelmana on nyt siis, että jahka aamulla saan itteni ylös joskus 7 aikaa, niin sitte siinä sanon heipat perheelle vielä ja lähen sitte isän kanssa aamulla eka tampereelle ku se käy vie pari tuntii töissä ennenkö lähtee viemää mua hesaan. Äiti ei valitettavasti pääse ku meilllä on söpö pariviikkonen vaavi kotona ja sitä ei oikein viittis viä pakkaseen... JOTEN....... :"""""((((((

No aina ei voi voittaa... MUT MINÄ VOITANKI JA LÄHEN KOREAAN!!!! HOHOHOHOHOHOOOOO xD
Juups tällasella mielentilalla oon nyt liikkellä. :D
Seuraavan kerra päivitänki tänne rakkaaseen blogiini sitten korean maalta. :) Että sitä odotellessa Kuulemisiin :D

PS. Huispeeee :D mun puhelin suljettiin pari päivää sitte, mut voit vie huomen soittaa mulle aamusta numeroon jonka löydät mun facen seinältä! Ja sun antamas tuliaises on tallessa. siit ei ollu kuvaa koska se on jo kiinni mun matkalaukussa... ^^""

keskiviikko 15. helmikuuta 2012

ja 2 päivääää!!!!! Mihin se aika katooo??

Huh HUh, siitä onki kaua aikaa ku viimeksi tuli päivitettyä.... Anteeks ^^""" tässä on olly vähä häslinkiä...
Mistä sitä alottais kertomisen.... Hmmm.... Eli siis tuota Tosiaaan 2 päivää lähtööön!!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHH, en kestä!! Iha hullua!! XD Minne ne päivät yhtäkkiä humahti vastahan mulla oli 100 päivää lähtöön ja nyt ois enää 2 yötä.... O_O

Pakkaaminenki on aikas hyvässä mallissa jo. Sain jopa ostettua suurimman osan tuliasisistaki jo. HYVÄ MINÄ!!! Kerranki ajoissa. :DD hehehe. Vielä kyll puuttuuki sitä tavaraa. Purkkaa on tullu ostettua koska korealaisethan tunnetusti rakastavat xylitol purkkaa, joten sitä sit viedäänki sinne oikein kassi kaupalla :D Tämän lisäksi oon ostanu PAAAALJOn suklaata ja sekö ihanaa ystäväämme SALMIAKKIA!!!!!
(ja teille tietämättömille tässä ois syy miks vien koreaan PALJON purkkaa xD :http://www.youtube.com/watch?v=uvyoqZvoofY )
Tässä mun ihanat läkisäislahjat jotka oon tähän mennessä saanu <3

Mun melkein pakattu matkalaukkuni 

ja tuliaiset koreaan :) Tästä kyll puuttuu vie osa.. ^^"


Jepulis että semmosta. :D
Lähetin tossa yks päivä mun host ommalle sähköpostia ja sain siltä maailman ihanimman sähköpostin takas <3<3 oon vieläki ihan kikseissä siitä!!!! Mulla vaikuttais kayneen tosi hyvä tuuri tän perheen suhteen. :D Sain niiltä jopa 2 valokuvaa, ja täytyy kyllä sanoa, että mun pikkusisarukset on kyllä maailman söpöimpiä!!!!<3<3 aaaaawwwwwwwww!!!!!!!!!!

Sain tänää tietää että joku olli ollu fiksu jossaki päin maailmaa ja hommannu mulle sellase viisumi numeron jolla sain jotenki mystisesti vaan puolen vuoden viisumin.... Et jeeeee... T_T.... Pääsen näemmä taas koreassa päi täyttelemään ihania viisumi papereita jälleeen kerran.... huoh..... NO ei maha mitäää!!!

Tuntuu oudolta ku on jo joutunu sanomaa nii monelle ihmiselle moikat. Vaikka oikeesti vuosi on tosi lyhyt aika, eikä ne täältä suomesta mihinkää karkaa ne kaverit ja perhe, mut silti tuntuu iha omituiselta O_O Varsinki sillo jos joku toivottaa hyvää matkaaa xD Koska en mä vieläKÄÄN tajua et mihinkään oon lähössä. Tosi outoo aatella et yhen päivän ja 2 yön päästä meikä huitelee tuolla jossakin korealaisten seassa ja yritän saada tolkkua niitten jutuista ja touhuista o.o

Oon jo siis keronny läksiäisiäki viettää tosiaa. :D Mull oli viime vkpl 2 läksiäiset. Oli kyll ihana viettää porukalla mukavaa aikaa yhessä :) Ai niin juu, ja Sorakin pääsi silloin käymään meillä :D (muistatteko aikaisemmin mainitseva japanilainen suomessa asusteleva vaihtari :D )

Mitäs muuta.... öööö.... ei kai mittää ihmeellistä :D huomenna ois vielä tarkotus käydä vikan kerra koululla hakemassa viimein yfu paperi (oon aina niin ajoissa kuten huomaatte xD köh*köh*) ja samalla vilkasee penkkareita :D Sen jälkee hurautan bussilla Tampereeelle hakemaan Wonini Forexista (jälleen tälleen ajoissa xD) ja muuten ois tarkotus vielä ostaa vähä staffii koreaan ja itellekki jotai pientä kivaa mukaan :P. Sit illalla vietetään perheen kesken omat läksiäiset.
saatte vielä söpön kuvan tähä loppuu miusta ku olin tänää potkiaisissa ja meil oli villi länsi teemana  :D
niin kaunista xDDDDDDD


JUUUps tällasta tällä kertaa. Päivitän luultavasti seuraavan kerran ehkä huomenna ja saatan ehkä jopa tehdä paniikki postauksen perjantaina jos aika riittää :DD~

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

ISÄNTÄPERHETIEDOT ja muuta pikku sälää!!!!!

Eli siiis YEI YEI YEI!!!!!!!!!!!! JEEEE!!! Sain isäntäperhetiedot!!! Ooon niin onnellinen! Sain ne siis tossa perjantaina kello 17 oli tullu sähköposti mulle niistä! :D
Olin vaa selaamassa facessa niinku yleensäkki ja hoksasin että meidän ihana Elina oli laittanut ilmotuksen et hän on saanu kanssa isäntäperhetiedot! No mä siiinä olin heti sille että: MITÄ MISSÄ MILLON! No sitt se sano mulle et se oli saanu ne sähköpostil :) No mieki siin sivussa sit aattelin vilkasta sähköpostin ja mitä näinkäään!!!!!! MULLEKKI OLI TULLU PERHETIEDOT!!!! (sekosin tos vaihees ja kiljuin ja hypin ympäri taloo)

Noniin sit asiaan:
minun perheeseeni kuuluu siis: äiti ja isä, jotka molemmat käy töissä. :)
Tämän ihanuuden liskäksi minulla on yksi pikkuveli: Seong-Hoon 15v ja pikkusisko:A-Hyun 14v
Tulen asustamaan: Uiwang:issa joka on siinä Seoulin läheisessä provinssissa! <3<3<3 JEEE!!!
 tässä informatiota Uiwangista:http://www.worknplayconsulting.com/GEPIK/uiwang.html
 Mun rakas kouluni tulee olemaan: Indeogwon High School ja tässä ois teille nettisivut ku kuiteski haluaisitte käydä kurkistaa xD: http://www.indeogwon.hs.kr/?_page=1 

OON VAA OIKEESTI NIIIIIIN ONNELLINEN!! Toi mun koulu on Co-ed koulu!!! (eli tytöt ja POJAt samassa koulussa)
aaaaaaaaaaaaaaaawwww en malta ooottaa et pääsen tutustuu mun söpöltä vaikuttavaan host perheeseeni ja että pääsisin käymää mun ihanas koulus!!! NOMS!

Ja sellasta vielä että, suomesta on tällä hetkel 2 koreaan lähtevää vaihtarii saanu perheensä (minä mukaan luken) ja en oo kuullu ainakaa et kukaa muu mistää muistakaa maista (tai ainakaan mun tietämät heput) ois saanu... et oltii elinan kans TOSI onnekkaita et saatii hostit jo näinkin AJOISSA.

Mitäs muuta... Jooo olin hyvä tyttö ja sain vihdosta viimein käytyä ostaa mulle matkalaukun!!! Ostin kaikista isoimman minkä löysin ja silti musta tuntuu et toi vaikuttas kauhee pieneltä... O_o....... NO, kyll siihe ainaki mun suomesta mukaa lähtevät kamat mahtuu :DD (ostetaan sit koreasta isompi jos toi o liia pieni. ) Ja se  on myös MUSTA..... hmmm.... miten ihmeessä mä saisin tuunattua sen et erottaisin sen sitte niistä mustien matkalaukkujen rykelmästä.... o.o...... Nooo, siinä mulle pohdittavaa pariks viikkoo.



Mä en vaa jotenki tajuu tätä, et oon OIKEESTI lähössä 2vk ja 5 yön päästä... IHA HULLUA O_O.......
MUTTA NIIN SIISTIÄ!!! Haluisin vaa kieriä sinne jo! <3<3

Nyt ois ongelmana sit seuraavaks että mitäs ihmettä mä hommaan ihanille hosteilleni tuliaisiksi.... Oon jo ostanu jotain pandan suklaata ja fazeria ja jenkkiä pitäs seuraavaks hankkia..
Jos jollain on jotain ideaa mitä suomiaiheista mä noille sisaruksilleni hankkisin niin kertokaa ihmeessä!!

Tämmöstä tällä kertaa<3

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Vierailuja ja Valmennusta

Heee, sain itteni taas tänne kirjottelemaan mun kaunista blogia! :) Ensin haluan kiittää komentoijia kiitos teidän ihanista kommenteistä :) 
Elikkä siis vaikka mitä kivaa kaikenlaista on tapahtunut! :)) aloitetaanpa vaikka siitä kun kävin kaksiviikkoa sitten ihanalla korealaisella vaihtarilla Hyunjinilla kylässä :D
Eli siis oltiin sovitty Hyunjinin kanssa että mä tulisin käymään hänen hosteillansa joten niinhän minä sitten lähdin käymään siellä ;D Hyunjin laitto mulle heti ekana ku tultii korealaista HYVIN HYVIN tulista ramyunia (shin ramyunia) Mut taytyy kyllä silti sanoo et hyväähän se oli, vaikka tuli sitä vettäki siinä sivussa pari litraa latkittua xD Sitte illemmalla Hyunjin ja mä ruvettiii kokkailee Kimchijigeä joka koostuu siis: kichistä, tonnikalasta. sit tietty riisiä kasviksia ja jotain mystistä chilitahnaa :DD MUTTA OLI HYVÄÄ!!! (ja tulista xD)
ollaan tässä tosi kauniina Hyunjinin kanssa xDD
 Että tämmöistä :)

Sitten tossa nätisti 13 päivä perjantaina meillä alko YFU:n lähövalmennus joka kesti siis perjantaista lauantaihin. koska Hyunjin oli tulossa sinne valmennukseen niin mentiin Hyunjinin kanssa samalla junalla. :) (se oli ollu toosi ihana ja hommannu paikan mun lähetä junasta ku olin ostanu jo sitä ennen lipun) ja meidän kanssa samlla junalla tuli myös japanilainen vaihtari Sora. :) Tuona kauniina aamuna minä siis meinasin nätisti missata junani helsinkiin, mutta ONNEKS kerkesin just paikalle ku juna saapu ;D
  Junassa kävin hyvin henkeviä keskusteluja Soran kanssa xD. Se oli iha kummissaa ku mä hölötin sille sen minkä kerkesin ku se oli tottunut ns "normaaleihin suomalaisiin" jotka tykkää olla tuppisuita xD Sora näytti mulle hienoja kuvia Okinavalta (jossa siis hän asuu). :D Kelpais mullekki xD
  Kun saavuttii helsinkii vihdosta viimein nin venailtii Dongukia (jota myös Kim:iksi kutsutaan) Sitku herra vihdosta viimein raahautui paikalle lähettii käppäilemää pitkin helsinkiä. sitte Hyunjin ja Donguk päätti lähteä käymään korean suurlähetystön jossai kirjastossa tai jotai, sit mä ja Sora lähettii käppäilemään hesan kaupoilla :D Se löysi sieltä ittellensä hienot tumput :) Hyunjinin ja Dongukin tultia takas käytii syömässä ja seilaamassa UFF:illa tän jälkee mentii Yfun toimistolle jonne tuli myös kolmas korealainen: Nuri <3<3
Toimistolla leikittii kaikkee söpöjä leikkeja ja kuunneltii juttua vaihtovuodesta ja tällasta. Kävin myös hyvin henkeviä keskusteluja Soran ja Dongukin kanssa :DD Miulla oli oikein hauskaa koko perjantain. :DD
Hyunjin ja Nuri joka hypp's just oikeella hetkell' xD



mun sushit jotka söin illalliseksi xD oli hyvää vaikka en yleensä tykkääkkään sushista :DD <3<3
Lauantaina olikin sitten enemmän teoria päivä ja meijän vanhemmat tuli sillon paikalle minun tapauksessa vain Äiti :) Meitä korea lähteviä peloteltiin kyllä tuona päivänä oikein olan takaa.. O_O.. vielä oon kuitenki koreaan ihan 100% lähössä xD vaikka aikamoista settiä tulikin. no näillä mennään ja koetellaan pärjäillä ;D

Tämmöstä tällä kertaaa :)) Ainiin joo ostiin tosiaan uuden läppärin koreaa varten (vaikka entiset vaihtarit oli sitä mieltä et kone jätetään kotio... köh köh** xD) Ja sain taidokkaasti asennettua tähän itelleni korealaisen näppäimistön et pystyn kirjottamaan hanguleillaki jotaki :DD

mun söpö koneeni xD


Sitten vielä isäntäperheestä sen verran, että me koreaan lähtevät ei olla siis tosiaan saatu vielä niitä... et niitä sitten odotellessa :)))  Että tämmöstä :)) voi että ku mulla ois ollu vaikka mitä muitaki kuvia vielä tolta valmennukselta mut en oo vie kerinny pyytää ihmisiltä lupia et saanko laittaa heidän kauniit pärsyänsä tänne :)) Ehkä vielä teen jossai vaiheessa sellasen söpön kuva postausken jahka kun kerkiän >DD 안녕

torstai 29. joulukuuta 2011

50 yöt YEI!!!

Hohohoho eli kuten otsikkokin noin iloisesti sanoo on enää 50 yötä koreaan!! muahhhaaaa
NO mitäs tässä Joulu meni tosi kivasti, melkein voisin sanoa jopa täydellisesti! :D Sain lahjaksikki kaikkee kiva kuten esim:
hohohoo, tossa on mun luvattu pakollinen kuva xDDD 
Jepulis että sellasta. Mitään uutta ja ihmeellistä tässä ei oo nyt tapahtunut. Mull on ehkä enemmän kerrottavaa kahen viikon päästä jahka meil on ollu toi lähtövalmennus YEI!! Sinne ois ainaki näillä näkymin tulossa jopa 2 suomessa asustelevaa korealaista vaihtaria :DD Tän valmennuksen takia joudun kyllä lintsaamaan "valitettavasti" köh*köh* koulusta tuon perjantain joka on sattumoisin tällee kivasti 13 päivä xD saas ny nähä mitä tästäki tulee.

Juu mut ei mulla oikein muuta. Lähen tästä mummolaan huomen tai lauantain uuttavuotta viettelemään, ja nii tosiaan, ens viikol oon menossa käymään tapaa taas Hyun-jinia tällä kertaa meen ite visittaamassa sen kotona ku se oli viimeks meill. :))

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Joulua odotellessa :D

Siitä onkin pitkä aika ku viimeks kirjottelin tänne. Paljon asioita on tapahtunut tässä välillä :)) Tapasin esim yhen suomessa olevista korealaisista vaihtareista Hyun-jinin. :D Tosi mukava ihminen on täytyy sanoa. Tulipaha samalla testattua paljonko oikeestaan pystyn puhumaan koreaa. Puhuin jopa enemmän kuin luulin että puhuisin :D Hee! Yleensä nääs meen iha lukkoon ku pitäs puhua esim: ruotsalaiselle ruotsia tai japanilaiselle japania jne. Mutta nyt jostain syystä ei tullu sellasta tunnetta mikä on aika ihmeellistä :DD
Tämän lisäksi oon nyt saanu maksettua viimeisen laskuni joka oli siis suuruudeltaan sen 3115 euroa!! HUHUH! No mut nyt ei ainakaa enää tarvitse murehtia sitä! Sain myös YFU:lta apurahaa mikä oli SUURI helpotus mulle!!! KIITOS YFU!!!
  Tän liskäksi tossa pari päivää sitte postilaatikosta tupsahti ensimmäinen valmennus kirje. :D Siinä oli vaa perus juttua vaihtari vuodesta tms.. Ja aikasemmin sain YFU:lta sen kirjeen jossa oli tarkka lähtöaika (17.02.2012 klo 17.30) sekä sellainen TO DO lista jossa luki asioita joitk pitäs tehdä valmennukseen, kuten esim hankkia joku korealainen kirja ja lukea se. Itellä ei tällä hetkellä oo mitäö koreaan liittyvää kirjaa, koska oon opiskellu melkein kaikki mun koreani: "Talk to me in korean " sivustolta joka on IHA SIKA HYVÄ!!
Eli siis joo mun valmennus päivät ois Helsingissä siis 13-14 päivät!! EI enää pitkästi!!!
Ai nii joo ja tosiaan meinas jo unohtua, Olin Helsingissä jouluostoksilla ystävieni kanssa yks viikonloppu ja siellä mä sitten treffasin kaksi muuta koreaan lähtevää vaihtaria eli: Juliat ja Ruusun!! <3<3 Ihania ihmisiä molemmat!!! Käytii porukalla syömässä korealaisessa ravintolassa!! NOMS!!!! ton ravintolan pitäjä tuli höpöttämään meille siinä ku venailtiin ruokaa. :D Oli tosi mukava hemmo!

   Joulu lähestyy lähestymistään (KOLME YÖTÄ JOULUUN ON!!!! xD) Oon saanu jo kaikki lahjat ostettua onneks! :D HUomenna ois vielä viimenen päivä koulua ja sen jälkee pitäs raahautuu vielä hetkeks töihin mutta sitte alkaa loma! Saa kyllä nähä kauanko pääsen viettämään lomaa ku töitä tulee joka suunnasta. Tajusin myös tänää et HEI mulla on enää vaa 58 yötä until Korea!!! HOHOHOOO. Matka vaan lähestyy lähestymistään. :D No mut ei se kyl MUA haittaa! xDD Tajusin myös et hei mullaha on enää about 4 viikkoo kouluu jäljel tääl suomes enne koreaan lähtöö.. WOU!

Ja oon vihdosta viimein tajunnu miten tänne laitetaan kuvia xDD mut en kyll vie jaksa laittaa niitä ku pitäs käydä ottaa ekaks pari kuvaa. :D Varmaan ainaki seuraavassa postauksessa tulee kuvia! (se oli lupaus :D) Voisin myös varmaan tehä sellasen postauksen jossain vaiheessa jossa kerron et miks halusin lähtä just Koreaan tai jotain tollasta. Kattoo nyt miten tässä kerkiää ku vähä on kiirettä pukannu ku on koulun ja töiden välillä joutunu juoksemaan tässä. Mut hei joo kaikille oikein HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA!!! :DD