Mistä sitä alottais kertomisen.... Hmmm.... Eli siis tuota Tosiaaan 2 päivää lähtööön!!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHH, en kestä!! Iha hullua!! XD Minne ne päivät yhtäkkiä humahti vastahan mulla oli 100 päivää lähtöön ja nyt ois enää 2 yötä.... O_O
Pakkaaminenki on aikas hyvässä mallissa jo. Sain jopa ostettua suurimman osan tuliasisistaki jo. HYVÄ MINÄ!!! Kerranki ajoissa. :DD hehehe. Vielä kyll puuttuuki sitä tavaraa. Purkkaa on tullu ostettua koska korealaisethan tunnetusti rakastavat xylitol purkkaa, joten sitä sit viedäänki sinne oikein kassi kaupalla :D Tämän lisäksi oon ostanu PAAAALJOn suklaata ja sekö ihanaa ystäväämme SALMIAKKIA!!!!!
(ja teille tietämättömille tässä ois syy miks vien koreaan PALJON purkkaa xD :http://www.youtube.com/watch?v=uvyoqZvoofY )
| Tässä mun ihanat läkisäislahjat jotka oon tähän mennessä saanu <3 |
| Mun melkein pakattu matkalaukkuni |
| ja tuliaiset koreaan :) Tästä kyll puuttuu vie osa.. ^^" |
Jepulis että semmosta. :D
Lähetin tossa yks päivä mun host ommalle sähköpostia ja sain siltä maailman ihanimman sähköpostin takas <3<3 oon vieläki ihan kikseissä siitä!!!! Mulla vaikuttais kayneen tosi hyvä tuuri tän perheen suhteen. :D Sain niiltä jopa 2 valokuvaa, ja täytyy kyllä sanoa, että mun pikkusisarukset on kyllä maailman söpöimpiä!!!!<3<3 aaaaawwwwwwwww!!!!!!!!!!
Sain tänää tietää että joku olli ollu fiksu jossaki päin maailmaa ja hommannu mulle sellase viisumi numeron jolla sain jotenki mystisesti vaan puolen vuoden viisumin.... Et jeeeee... T_T.... Pääsen näemmä taas koreassa päi täyttelemään ihania viisumi papereita jälleeen kerran.... huoh..... NO ei maha mitäää!!!
Tuntuu oudolta ku on jo joutunu sanomaa nii monelle ihmiselle moikat. Vaikka oikeesti vuosi on tosi lyhyt aika, eikä ne täältä suomesta mihinkää karkaa ne kaverit ja perhe, mut silti tuntuu iha omituiselta O_O Varsinki sillo jos joku toivottaa hyvää matkaaa xD Koska en mä vieläKÄÄN tajua et mihinkään oon lähössä. Tosi outoo aatella et yhen päivän ja 2 yön päästä meikä huitelee tuolla jossakin korealaisten seassa ja yritän saada tolkkua niitten jutuista ja touhuista o.o
Oon jo siis keronny läksiäisiäki viettää tosiaa. :D Mull oli viime vkpl 2 läksiäiset. Oli kyll ihana viettää porukalla mukavaa aikaa yhessä :) Ai niin juu, ja Sorakin pääsi silloin käymään meillä :D (muistatteko aikaisemmin mainitseva japanilainen suomessa asusteleva vaihtari :D )
Mitäs muuta.... öööö.... ei kai mittää ihmeellistä :D huomenna ois vielä tarkotus käydä vikan kerra koululla hakemassa viimein yfu paperi (
saatte vielä söpön kuvan tähä loppuu miusta ku olin tänää potkiaisissa ja meil oli villi länsi teemana :D
JUUUps tällasta tällä kertaa. Päivitän luultavasti seuraavan kerran ehkä huomenna ja saatan ehkä jopa tehdä paniikki postauksen perjantaina jos aika riittää :DD~





