Elikkä siis vaikka mitä kivaa kaikenlaista on tapahtunut! :)) aloitetaanpa vaikka siitä kun kävin kaksiviikkoa sitten ihanalla korealaisella vaihtarilla Hyunjinilla kylässä :D
Eli siis oltiin sovitty Hyunjinin kanssa että mä tulisin käymään hänen hosteillansa joten niinhän minä sitten lähdin käymään siellä ;D Hyunjin laitto mulle heti ekana ku tultii korealaista HYVIN HYVIN tulista ramyunia (shin ramyunia) Mut taytyy kyllä silti sanoo et hyväähän se oli, vaikka tuli sitä vettäki siinä sivussa pari litraa latkittua xD Sitte illemmalla Hyunjin ja mä ruvettiii kokkailee Kimchijigeä joka koostuu siis: kichistä, tonnikalasta. sit tietty riisiä kasviksia ja jotain mystistä chilitahnaa :DD MUTTA OLI HYVÄÄ!!!
![]() |
| ollaan tässä tosi kauniina Hyunjinin kanssa xDD |
Sitten tossa nätisti 13 päivä perjantaina meillä alko YFU:n lähövalmennus joka kesti siis perjantaista lauantaihin. koska Hyunjin oli tulossa sinne valmennukseen niin mentiin Hyunjinin kanssa samalla junalla. :) (se oli ollu toosi ihana ja hommannu paikan mun lähetä junasta ku olin ostanu jo sitä ennen lipun) ja meidän kanssa samlla junalla tuli myös japanilainen vaihtari Sora. :) Tuona kauniina aamuna minä siis meinasin nätisti missata junani helsinkiin, mutta ONNEKS kerkesin just paikalle ku juna saapu ;D
Junassa kävin hyvin henkeviä keskusteluja Soran kanssa xD. Se oli iha kummissaa ku mä hölötin sille sen minkä kerkesin ku se oli tottunut ns "normaaleihin suomalaisiin" jotka tykkää olla tuppisuita xD Sora näytti mulle hienoja kuvia Okinavalta (jossa siis hän asuu). :D Kelpais mullekki xD
Kun saavuttii helsinkii vihdosta viimein nin venailtii Dongukia (jota myös Kim:iksi kutsutaan) Sitku herra vihdosta viimein raahautui paikalle lähettii käppäilemää pitkin helsinkiä. sitte Hyunjin ja Donguk päätti lähteä käymään korean suurlähetystön jossai kirjastossa tai jotai, sit mä ja Sora lähettii käppäilemään hesan kaupoilla :D Se löysi sieltä ittellensä hienot tumput :) Hyunjinin ja Dongukin tultia takas käytii syömässä ja seilaamassa UFF:illa tän jälkee mentii Yfun toimistolle jonne tuli myös kolmas korealainen: Nuri <3<3
Toimistolla leikittii kaikkee söpöjä leikkeja ja kuunneltii juttua vaihtovuodesta ja tällasta. Kävin myös hyvin henkeviä keskusteluja Soran ja Dongukin kanssa :DD Miulla oli oikein hauskaa koko perjantain. :DD
![]() |
| Hyunjin ja Nuri joka hypp's just oikeella hetkell' xD |
![]() |
| mun sushit jotka söin illalliseksi xD oli hyvää vaikka en yleensä tykkääkkään sushista :DD <3<3 |
Tämmöstä tällä kertaaa :)) Ainiin joo ostiin tosiaan uuden läppärin koreaa varten (
![]() |
| mun söpö koneeni xD |
Sitten vielä isäntäperheestä sen verran, että me koreaan lähtevät ei olla siis tosiaan saatu vielä niitä... et niitä sitten odotellessa :))) Että tämmöstä :)) voi että ku mulla ois ollu vaikka mitä muitaki kuvia vielä tolta valmennukselta mut en oo vie kerinny pyytää ihmisiltä lupia et saanko laittaa heidän kauniit pärsyänsä tänne :)) Ehkä vielä teen jossai vaiheessa sellasen söpön kuva postausken jahka kun kerkiän >DD 안녕





